Arabii și vietnamezii mănâncă magiun de Topoloveni. Cum se promovează în toată lumea compania românească, cu finanțare de la UE
Magiun de Topoloveni
Sonimpex Topoloveni, producătorul Magiunului de Prune Topoloveni, obţine fonduri europene în valoare de 775.000 de euro pentru promovarea produsului în Emiratele Arabe Unite (EAU) şi Vietnam, dar va participa şi la târguri şi expoziţii în Japonia, America şi Brazilia, a anunţat, joi, compania.
"În cel de-al 28-lea an de la înfiinţarea Sonimpex Topoloveni, începem promovarea Magiunului de Prune Topoloveni în Emiratele Arabe şi Vietnam cu fonduri europene în valoare de 775.000 de euro. Ca membri ai Patronatului Romconserv, vom participa la târguri şi expoziţii în Japonia, America şi Brazilia. Ne mândrim cu faptul că la nivel european am deschis drumul la Institutul Internaţional de Gust şi Calitate de la Bruxelles, ca firmă 100% românească, unde am primit 2 Stele Michelin - din maxim 3 - la Monde Selection, tot din Bruxelles, unde am fost medaliaţi cu bronz şi argint pentru Dulceaţa fără zahăr adăugat sau aditivi, dulceaţă obţinută conform unui brevet internaţional de invenţie. Faptul că în fabrica noastră nu folosim zahăr adăugat sau aditivi în niciun produs ne clasifică în topul celor mai bune unităţi de producţie din industria alimentară. Am reuşit astfel să avem ca scop suprem sănătatea consumatorilor", spune Diana Stanciulov, asociat şi director comercial al Sonimpex Topoloveni.
Ea a precizat că, datorită acestor realizări pe plan naţional şi internaţional, Ministerul Agriculturii a înregistrat la OSIM cu numărul 1 în Registrul Naţional al denumirilor de origine protejată, ca produs tradiţional - Magiunul de prune Topoloveni - încă din 2009.
Înregistrarea a fost prima etapă pentru recunoaşterea la nivelul Uniunii Europene prin sistemul de calitate european al indicaţiilor geografice, ca Indicaţie Geografică Protejată, din 7 aprilie 2011.
"Timp de 5 ani am fost singurii producători români din industria alimentară cu o recunoaştere europeană în sistemul de calitate, între cei 1.500 de producători europeni", mai spune Stanciulov.
Prin recunoaşterea europeană, compania a reuşit să acceseze fonduri europene pentru promovarea Magiunului de Prune Topoloveni în Norvegia, Elveţia, Rusia, America, Emiratele Arabe Unite, iar acum în Vietnam şi din nou EAU.
"Am fost plăcut surprinşi de faptul că am fost protejaţi cu Indicaţia Geografică Protejată, în Canada şi Japonia de Comisia Europeană. Recunoaşterea eforturilor noastre pentru a obţine protecţie, atât pentru produs, cât şi pentru toponimul Topoloveni, au condus la realizarea unui film de 30 de secunde, video care a obţinut 2,7 milioane de vizualizări la nivelul Uniunii Europene. Magiunul de prune Topoloveni a reprezentat un cadou preţios oferit de Preşedinţia României, Guvernul României, Senat sau Parlament. Aceste instituţii l-au recunoscut ca brand al României. Ar fi fost foarte bine să ni se asigure protecţia la nivelul instituţiilor naţionale acreditate în acest sens", a adăugat directorul comercial al Sonimpex Topoloveni, Diana Stanciulov.
Mai multe despre:
#magiun de Topoloveni#fonduri UE
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS