"Pentru 2014, Eurolines pregateste un proiect inedit, o premiera in industria turistica romaneasca. Pentru un an, o membra a echipei de management va calatori intr-un tur al lumii, pentru a documenta scris, foto si video experienta sa prin 25 de tari, adresata si customizata pentru clientii TUI TravelCenter", se arata in comunicat.

Vanzarile de pachete turistice au crescut cu 61% in 2013

Grupul Eurolines a incheiat anul 2013 cu o cifra de afaceri de 330 milioane de lei. Grupul, din care fac parte 20 de firme din Romania, Germania si Republica Moldova, a inregistrat in 2013 o crestere de 30% fata de anul 2012.

Valoarea EBITDA pentru anul 2013 reprezinta 3% din cifra de afaceri, iar rezultatul operational ajustat este de 4,6 milioane de lei. Din aceasta cifra, 70% este realizata de Touring Europabus Romania, compania care detine retelele de agentii TUI Travel Center si Eurolines. Vanzarile de pachete turistice au crescut cu 61%, de bilete de avion cu 18% si de autocar cu 7%.

Din 2011, Touring Europabus Romania este reprezentantul exclusiv in Romania si Republica Moldova al celui mai mare tour operator din lume, TUI Travel PLC, prin intermediul TUI TravelCenter.

Pentru 2014, Eurolines estimeaza o crestere a cifrei de afaceri de minimum 20%.

Grupul Eurolines, infiintat in 1995, ce detine 20 de firme cu activitati in servicii, turism, rent-a-car, taxi si leasing, si detinator al brandului german de travel TUI in Romania, este controlat de Dragos Anastasiu.

Eurolines e al doilea jucator de pe piata, dupa Atlassib, pe segmentul transportului international de pasageri. In 2012, compania a transportat pe cursele externe peste 150.000 de pasageri si a raportat o cifra de afaceri de 243 milioane de lei.