eMAG cauta tineri care sa se alature echipei comerciale, intr-un internship platit, de 6 luni. Cei mai buni vor fi angajati in companie
eMag
Retailerul online eMAG lanseaza, in premiera, programul „Commercial Traineeship” si deschide zece pozitii de trainees in echipa comerciala, una dintre cele mai mari din companie.
Potrivit unui comunicat al companiei, timp de 6 luni de invatare accelerata, tinerii vor avea sansa de a lucra cu cei mai mari furnizori din piata, de la IT la Fashion, de la Mobile si pana la Home& Deco, in cele doua departamente ale echipei (Hard Lines si Soft Lines).
Totodata, acestia vor fi coordonati de 5 mentori din departamentul Comercial, manageri de categorie si produs cu senioritate, sub indrumarea carora tinerii vor descoperi procesele care stau la baza acestui departament si vor contribui la dezvoltarea categoriilor de produse existente pe eMAG.
“eMAG Commercial Traineeship” se adreseaza tinerilor cu experienta de minimum 2 ani in comercial, achizitii, vanzari, consultanta, audit sau analiza financiara, absolventi de studii superioare, cu spirit antreprenorial, agili si cu pofta de invatare.
Inscrierile se desfasoara in perioada 14 iulie – 3 august, programul urmand sa aiba loc in intervalul septembrie 2016 – februarie 2017. Toate posturile de traineeship vor fi platite, iar la final cei mai performanti participanti pot fi angajati in cadrul eMAG.
"Clientii nostri gasesc pe site o gama foarte mare de produse, iar acest lucru este posibil datorita unei echipe puternice, formata din oameni energici si cu spirit antreprenorial, echipa de Comercial. Prin acest program vrem sa le oferim tinerilor posibilitatea sa inteleaga mai bine ce inseamna sa lucrezi alaturi de pionerii e-commerce din Romania. Avantajul pentru trainees este ca isi vor putea alege directia in care vor sa se dezvolte, product sau category management, vor trece prin unul dintre cele mai mari evenimente de shopping, Black Friday, si vor avea acces la un program de invatare gandit special pentru ei, de la induction si training de e-commerce, pana la training-uri de negociere si activitati dedicate de cunoastere a celorlalte echipe din departamentul Comercial”, spune Stejara Pircan, Commercial Director Hard Lines eMAG.
Pe parcursul celor 6 luni, cei 10 trainees vor participa la planificarea, implementarea si monitorizarea campaniilor promotionale si le vor adapta in functie de evolutie si target. In plus, vor contribui la imbunatatirea experientei clientilor si la optimizarea categoriilor de produse, vor urmari indeplinirea indicatorilor de performanta, vor invata tactici de negociere cu furnizorii si vor gestiona stocurile de produse.
Toti cei 10 trainees vor lucra in cadrul echipei comerciale din Bucuresti. Aplicantii se pot inscrie accesand http://www.hipo.ro/locuri-de-munca/sectiune/1244 pana la data de 3 august 2016. Dupa perioada de inscriere, aplicantii vor intra intr-un proces interactiv de selectie pe parcursul lunii august.
Fondat in 2001 de antreprenori romani, eMAG este un pionier al pietei de comert online din Romania si a devenit un lider regional, cu prezenta in Bulgaria, Ungaria si Polonia.
Mai multe despre:
#eMAG#internship
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS