Compania românească VERLA renunță la tranzacția cu Antalis și anticipează afaceri de 9 mil. euro la finalul anului
Compania românească VERLA, specializată în distribuția de materiale pentru industria publicitară, a decis să își consolideze afacerile în nume propriu, renunțând la o posibilă tranzacție cu grupul Antalis.
După mai multe luni de negocieri privind o posibilă tranzacție, managementul VERLA și cel al grupului Antalis au decis, de comun acord, să renunțe la tranzacție și să continue colaborarea ca parteneri externi, în deplin respect pentru principiile economiei de piață și ale concurenței loiale.
”La finalul lunii octombrie, din cauza diferenței de viziune privind strategia de dezvoltare în viitor, dar și a politicii de personal, am decis să nu mergem mai departe cu această tranzacție. Ne vom consolida afacerile și ne vom extinde gama de produse din portofoliu. VERLA rămâne o afacere de familie, experiența acestei negocieri fiind una extrem de importantă pentru viitor”, a declarat Viorel Verzea, acționarul majoritar al companiei, într-un comunicat.
VERLA este unul dintre cei mai longevivi distribuitori de materiale destinate industriei publicitare din România, compania fondată în 1994, la Cluj Napoca dezvoltându-și în timp activitatea la nivel național. Compania furnizează pentru industria de publicitate din România materiale importate din Belgia, Spania, Marea Britanie, Polonia, Japonia. Germania, Coreea sau China și este în discuții cu furnizori din Statele Unite ale Americii.
La nivel național, compania are 65 de angajați și operează două depozite, unul in Cluj și altul în București și mai multe magazine de decorațiuni interioare care operează sub brandul Verla Decor și Studio Print.
Pe parcursul acestui an, VERLA s-a aflat timp de mai multe luni în negocieri privind o posibilă tranzacție cu compania franceză Antalis, un jucător important atât la nivel european, prezent de mai mulți ani și pe piața din România.
VERLA estimează ca va încheia exercițiul financiar al anului în curs cu o cifră de afaceri de 9 milioane de euro, în creștere cu 20% față de anul anterior, păstrând marja de profitabilitate de 5%.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS