Cine se bucura de codul galben de canicula. Vanzarile de sucuri, apa minerala si bere cresc si cu 100%
Avertizarea de canicula emisa pentru aceasta perioada face fericiti cel putin 20 de manageri din industria bauturilor, care au pe mana afaceri de peste 1,5 mld. euro, deoarece vanzarile pot sa fie duble comparativ cu o perioada normala a anului, scrie Ziarul Financiar.
Venirea sezonului cald, varful de consum in industria sucurilor, apelor minerale si a berii, aduce cresteri de 20% pana la 100% ale vanzarilor comparativ cu restul anului, insa fata de sezonul similar din 2010 prognozele nu sunt la fel de optimiste.
Intrucat luna iunie a fost racoroasa, iar abia din iulie canicula a inceput sa se simta, managerii din aceste industrii au deja implementate campanii de promovare, incercand sa prinda cat mai mult din perioada buna a verii.
"Pentru acest sezon asteptam cresteri la nivel intern pe segmentul bauturilor racoritoare", a spus Mihaela Burtoi, group brand manager al Tymbark Maspex Romania. Compania, cel mai mare producator de nectaruri de pe piata locala, are in portofoliu branduri precum Tymbark si Tedi.
Pe piata apelor minerale, parerile jucatorilor sunt impartite. Cea mai optimista este compania Rio Bucovina care vede consumul la 517-520 mil. lei in perioada iunie-august 2011, in crestere cu 10% comparativ cu perioada similara din 2010, insa Camelia Hoinarescu, directorul de marketing al companiei, conditioneaza acest nivel de existenta unor luni caniculare.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS