Platforma de promovare preferata de marile branduri. Cum a strans Pepsi 33 de milioane de vizualizari si a invins Samsung in martie
Pepsi a creat luna trecuta o adevarata furtuna pe YouTube, potrivit estimarilor celor de la Google YouTube Ads. Brandul culege roadele ultimului viral lansat, care a strans peste 33 de milioane de vizualizari.
"Test drive", ultimul clip de promovare de la Pepsi, a strans cu 13 milioane mai multe vizualizari decat "My time is now" al celor de la Nike, castigatorii absoluti de anul trecut.
Dar Pepsi nu este singura companie care a prins trendul castigator. Sud-coreenii de la Samsung au ajuns in top de doua ori in luna martie, odata cu lansarea Galaxy S4, iar cei de la EA Sports, Adidas sau ESPN vin si ei tare din urma.
In mod surprinzator, niciunul dintre clipurile din top 10 nu se limiteaza la durata clasica de 30 de secunde. Un singur filmulet dureaza un minut, restul fiind mai mari de atat.
Lungimea de 30 de secunde este considerata standard pentru reclamele promovate pe TV, asa ca realizarea unor filmulete atat de lungi nu poate decat sa indice orientarea producatorilor catre mediul online.
"Uneori trebuie sa sacrificam mesajul produsului, pentru a face loc unei povesti mai captivante. Nu poti sa mai bombardezi pur si simplu consumatorul cu mesaje, trebuie sa generezi continut pe care acesta sa il urmareasca de bunavoie", explica Marc Gilbar, vicepresedinte in divizia de Content Development, la agentia Davie Brown Entertainment.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS