"Test drive", ultimul clip de promovare de la Pepsi, a strans cu 13 milioane mai multe vizualizari decat "My time is now" al celor de la Nike, castigatorii absoluti de anul trecut.  

Dar Pepsi nu este singura companie care a prins trendul castigator. Sud-coreenii de la Samsung au ajuns in top de doua ori in luna martie, odata cu lansarea Galaxy S4, iar cei de la EA Sports, Adidas sau ESPN vin si ei tare din urma.  

In mod surprinzator, niciunul dintre clipurile din top 10 nu se limiteaza la durata clasica de 30 de secunde. Un singur filmulet dureaza un minut, restul fiind mai mari de atat.

Lungimea de 30 de secunde este considerata standard pentru reclamele promovate pe TV, asa ca realizarea unor filmulete atat de lungi nu poate decat sa indice orientarea producatorilor catre mediul online.  

"Uneori trebuie sa sacrificam mesajul produsului, pentru a face loc unei povesti mai captivante. Nu poti sa mai bombardezi pur si simplu consumatorul cu mesaje, trebuie sa generezi continut pe care acesta sa il urmareasca de bunavoie", explica Marc Gilbar, vicepresedinte in divizia de Content Development, la agentia Davie Brown Entertainment.