Cat te costa si cati bani poti sa faci cu un magazin online
Din ce in ce mai multi tineri se gandesc sa devina antreprenori, sa munceasca pentru ei si nu pentru cine stie ce corporatie. Este o decizie importanta si un pas care presupune ceva riscuri dar, daca iti reuseste, satisfactiile materiale si nu numai sunt pe masura.
In acelasi timp, principala problema a majoritatii celor care vor sa se apuce de treaba este capitalul. Chiar daca ai idei, motivatie, chef de munca si putere de sacrificiu, nu ai destui bani ca sa pui in practica proiectele.
Dar sunt mai multe tipuri de afaceri pentru care nu ai nevoie de o suma importanta de bani pentru a le pune pe picioare.
O astfel de afacere ar fi magazinul online. Cu o investitie initiala care poate porni de la cateva sute de euro poti sa incepi afacerea. Riscurile sunt mici pentru ca si investitia este mica.
Consultantii din industrie spun ca cele mai profitabile magazine online sunt cele care vand haine, electrocasnice, produse IT sau jucarii.
Costurile pentru deschiderea unui magazin depind de complexitatea platformei, serviciile oferite si functiile acesteia . Sunt multe firme specializate care ofera la pachet: licenta magazin online, instalare si configurare, realizare, prelucrare, editare Logo, design unic pentru noul magazin online si asistenta si suport tehnic 12 luni. Magazinul poate fi functional in cateva zile.
Un astfel de pachet complet te poate costa aproximativ 1.500 de euro si include:
- consultanta pentru analiza afacerii si schitarea bugetului, estimari trafic, vanzari, profit, amortizare, schitare buget publicitate, solutii de promovare, optimizare cheltuieli si administrarea magazinului.
- introducerea a pana la 100 de produse, organizarea lor pe categorii si subcategorii, definire filtre, promotii, etc.
- creare texte standard pentru magazin (cum comanzi, conditii de livrare, politica de confidentialitate, despre noi etc.).
- realizarea designului si abonamentul magazinului standard pe un an.
Care sunt avantajele unui magazin online:
- poti sa oferi cele mai mici preturi deoarece cheltuieli cu chiriile, salariatii, depozitare, etc. sunt foarte mici sau nu exista. In acesta perioada si nu numai, consumatorii cauta preturi cat mai mici pentru produsele pe care vor sa le cumpere, iar magazinele online sunt cele care pot oferi aceste preturi.
- este deschis non stop, deci poti vinde 24 din 24
- poti testa foarte usor care produse se vand si care nu si astfel iti poti alcatui gama de articole foarte eficient.
-este o afacere simpla si comoda. Doar cu o conexiune la Internet, poti controla activitatile firmei tale de oriunde te-ai afla
- posibilitatile de a intra pe orice piata din lume. Poti sa ai clienti din orice tara.
- este usor de administrat. Exista deja programe special create pentru acest gen de business.
- poti face bani si din publicitate, ulterior, dupa ce ai ajuns la un trafic ridicat.
In ultima vreme au aparut din ce in ce mai multe magazine virtuale, fapt care confirma intr-un fel existenta cererii in crestere pentru acest tip de cumparaturi. Cele mai multe vand produse electrocasnice, electronice si IT&C, haine, echipament sportiv, carti, flori, jucarii, etc.
Este o afacere care, dupa cate remarcam, cel putin teortic, poate merge si poate aduce castiguri substantiale. Evident, sunt si multe variabile in ecuatie, care pot influenta business-ul.
Ponturi de la cei din bransa:
-nu trebuie sa tii produse pe stoc si astfel nu risti sa ramai cu ele nevandute. In momentul in care ai o comanda ferma, comanzi la randul tau produsul la furnizor.
- ai o marja foarte mare (poate ajunge chiar si pana la 80%) in care poti sa reduci preturile si tot sa faci profit, avand in vedere ca spre deosebire de un magazin fizic, nu ai costuri cu chiria, stocarea, personalul, etc.
- nu este nevoie sa alergi tu dupa clienti. Trebuie doar sa faci clientul sa dea de tine, iar acest lucru se face prin optimizare a site-ului. Cu cat apari mai sus in Google, cu atat mai multi oameni vor intra pe site.
Dupa cum ai vazut si mai sus, marjele de profit in acest business sunt consistente. Depinde de cat de sus esti in Google, cate bannere publicitare ai puse pe alte site-uri si cat de atractive sunt produsele pe care le vinzi.
Citeste si:
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS