Campanie de marketing inedită. O companie oferă un premiu de 100.000 de dolari unei persoane care stă un an fără smartphone și tabletă
Smartphone
                        
            Compania americană Vitaminwater a lansat în urmă cu câteva zile un concurs insolit, în cadrul căruia participanţii sunt invitaţi să trăiască 365 de zile fără smartphone şi fără tabletă, pentru a câştiga o recompensă de 100.000 de dolari, informează marţi cnews.fr.         
        
	Primul pas care trebuie trecut pentru a fi selecţionat: fiecare candidat trebuie să indice, în limba engleză, ce va face în timpul lui liber timp de un an sau motivele pentru care renunţă la dispozitivele mobile, scrie Agerpres.
	Explicaţiile vor trebui să fie publicate fie pe Instagram, fie pe Twitter, urmate de două hashtag-uri: #NoPhoneforaYear şi #Contest.
	Aceste texte vor fi examinate în cele mai mici detalii, au prevenit reprezentanţii companiei americane. Astfel, nivelul de creativitate al textelor publicate va conta destul de mult (30% din nota finală), la fel ca umorul, ortografia, calitatea videoclipurilor şi a fotografiilor publicate, dar şi integrarea candidaţilor în imaginea de marcă a companiei. Textele vor trebui să fie "unice" şi "originale". În final, un singur internaut va fi selecţionat.
	Candidatul ales pentru acest concurs insolit va trebui să semneze apoi un contract, care îl va obliga să utilizeze în locul unui telefon mobil de ultimă generaţie un telefon fabricat în 1996 - altfel spus, un "dinozaur" în materie de tehnologie şi un veritabil "handicap" în lumea digitalizată şi ultraconectată din zilele noastre. Dacă fericitul ales cedează după şase luni, el va primi doar 10.000 de dolari în loc de 100.000 de dolari.
	Într-o perioadă marcată de dependenţa de telefonul mobil, de reţelele de socializare şi de alte aplicaţii, care afectează în special persoanele tinere, această provocare este una uriaşă. O scurtă precizare: deşi candidatul nu are dreptul să folosească nici smartphone-uri, nici tablete, el va putea totuşi să utilizeze un PC, un laptop sau un dispozitiv cu comandă vocală.
	Doar rezidenţii americani pot să participe la concurs şi ei trebuie să îşi expedieze textele de candidatură înainte de data de 8 ianuarie 2019.
	Numele candidatului selecţionat va fi anunţat în jurul datei de 22 ianuarie prin intermediul unui mesaj publicat pe reţelele de socializare.
	Concursul s-ar putea dovedi o campanie de marketing foarte eficientă pentru compania Vitaminwater, deţinută de grupul Coca-Cola, întrucât îi va face pe internauţi să vorbească despre ea pe reţelele de socializare - o nouă piaţă care trebuie cucerită - şi acest lucru va fi realizat cu un cost de doar 100.000 de dolari, o sumă infimă în comparaţie cu bugetele alocate pentru o campanie clasică de publicitate.
            
                        
        
                Mai multe despre:
                #smartphone#companii            
        
        
            
                    Pe acelasi subiect:
		
            
        
        
        
        	        
    
 VOYO

  RON
  RON
  RON
  RON
                                
	(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
            
                                ”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”            
                                
	România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
            
                                
	Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
            
                                
	Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
            
                                Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa            
                                
	(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
            
                                
	(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
            
                                
	Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT 
            
                                Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate            
                                Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing            
                                Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea            
                Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături            
                                                        
	Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
                            
                                                        
	UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
                            
                                                        
	Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent
                            



 RSS