"Planul nostru de dezvoltare este foarte flexibil, fiind strans legat de evolutia pietei imobiliare extrem de afectata de criza financiara. Am profitat de oportunitatile aparute cu privire la deschiderea unui spatiu stradal si am ales zona Romana datorita traficului, accesibilitatii si traditiei in ceea ce priveste restaurantele de tip fast-food", a declarat Monica Eftimie, directorul de marketing al Atlantic Restaurant Systems, compania care opereaza restaurantele Burger King in regim de franciza.

Reprezentantii companiei nu au oferit detalii despre investitia in noua unitate, dar au precizat ca vor deschide restaurantul pana la finalul acestui an "pe o suprafata de aproximativ 500 mp, aceasta incluzand dependinte si terasa".

Tinand cont ca bugetul pentru deschiderea unui restaurant Burger King se situeaza intre 500.000 de euro si un milion de euro, in functie de pozitie, tipul restaurantului si suprafata, suma pentru unitatea din Piata Romana se apropie de nivelul superior intrucat este o zona ultracentrala, cu pozitie stradala, iar restaurantul are cea mai mare suprafata din cele deschise de Burger King pana acum.

Citeste continuarea in Ziarul Financiar