"Vom incheia anul 2013 cu o crestere a afacerilor de aproximativ 25%, estimare sustinuta de avansul puternic al vanzarilor online al solutiilor de securitate informatica Bitdefender. Cresterea pe online este efectul investitiilor in marketing, unde alocam intre 50 si 60% din bugetul total. Focusul nostru il reprezinta pietele nord-americana si vest-europeana", a spus Talpes, citat de Mediafax.

Potrivit datelor disponibile la Ministerul Finantelor Publice, Bitdefender SRl Bucuresti a avut in 2012 afaceri de 160,93 milioane de lei, de la 135,61 milioane de lei in anul precedent.

Intrebat cand va vor fi listate la bursa actiunile Bitdefender, Talpes a afirmat ca "nu mai devreme de 2016".

"Bitdefender trece printr-un proces de revizuire a strategiei in urmatorii 3-5 ani. Personal, nu vad o iesire pe bursa inainte de 2016. Vedem o crestere organica de 40% in fiecare an. Nu avem o problema cu banii pentru a sustine aceasta crestere", a spus Talpes.

Brandul Bitdefender a fost lansat in 2001, prin redenumirea antivirusului AVX, produs si comercializat de Softwin. In 2007, divizia Bitdefender s-a desprins de grupul de firme Softwin si, in urma vanzarilor in crestere, conducerea a anuntat ca are ca obiectiv atingerea unei cote de 2% din piata mondiala de antivirus si listarea la una dintre marile burse internationale in 2008-2009, termen decalat ulterior pentru 2012, din cauza crizei financiare.