Dacia si Ford tin pe picioare atragerea de investitii in Romania
Evolutia programului Renault la Dacia si accelerarea dezvoltarii uzinei Ford Romania sunt elemente care atrag noi investitii in industria auto locala si creeaza premisele pentru ca un al treilea constructor sa intre pe piata locala, scrie Business Magazin.
“In Romania se produc de trei ori mai putine masini decat in Ungaria raportat la mia de locuitori si de zece ori mai putine fata de Slovenia. La noi exista cel mai mare potential de crestere”, apreciaza Constantin Stroe.
Oricum, in Romania salariile in industria auto locala sunt de zece ori mai mici decat in Germania si de sapte ori mai mici decat Franta, iar raportat la regiune, suntem mai ieftini decat Ungaria sau Polonia, dar mai scumpi decat Ucraina.
“Romania trebuie sa se mentina competitiva fata de tari precum Turcia sau Maroc, unde Renault va investi intr-o noua uzina Dacia la Tanger”, a spus Jérôme Olive, directorul general al Renault Group Romania.
In ceea ce priveste dezvoltarea Ford Romania, di Campos anunta, la aproape doua luni de la ultima vizita in Romania a lui John Fleming, acum responsabil de uzinele Ford la nivel global, primele contracte semnate sau in curs de semnare cu producatorii de componente pentru a deveni furnizori ai uzinei de la Craiova.
“In total in Romania avem in momentul de fata aproape 20 de furnizori. Dintre acestia, cinci sau sase sunt comuni cu Dacia si sunt amplasati in Pitesti, dar numarul aceasta este relativ deoarece unii dintre ei au doua sau mai multe locatii. De asemenea vom vedea si investitii greenfield, aproape de uzina”, a precizat Dionisio di Campos, presedintele Ford Romania.
Cititi mai multe despre investitiile Dacia si Ford in Romania pe www.businessmagazin.ro!
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS