Dacia ramane pe val in Franta
Numarul inmatricularilor noi de automobile Dacia din Franta a crescut cu 11,8% in noiembrie, comparativ cu aceeasi luna din 2009, la 8.223 unitati, dupa ce in octombrie a coborat cu 13,2%, pe o piata in scadere cu 10,8%, potrivit datelor Comitetului Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA).
Cota de piata a Dacia a avansat de la 3,4% in noiembrie 2009 la 4,2%. Producatorul auto roman a fost devansat, in functie de numarul inmatricularilor noi de automobile, in randul marcilor straine, de Volkswagen (12.826 unitati), Ford (9.165 unitati) si de Opel (9.077 unitati).
Dacia a intrecut, insa, marci precum Fiat, Nissan sau Toyota. In total, pe piata franceza au fost inmatriculate 193.970 de automobile noi, din care 88.224 sunt marci straine (-8,7%).
Incluzand si autovehiculele comerciale usoare, inmatricularile Dacia au urcat cu 10%, la 8.682 unitati, pe o piata in scadere cu 8,3%, la 230.152 de masini.
Grupul strain cu cele mai multe inmatriculari noi de automobile a fost, in perioada analizata, Volkswagen (21.384 de unitati), urmat de General Motors Europe (11.278 de unitati).
Constructorul auto francez PSA Citroen Peugeot a inregistrat in noiembrie cele mai multe inmatriculari de pe piata locala, de 63.012 masini, in scadere cu 11,5%, nivel care confera grupului o cota de piata de 32,5%.
Inmatricularile de automobile Renault, proprietarul Dacia, au coborat cu 10,6%, la 50.951 unitati. Cota de piata a grupului a avansat usor, insa, de la 26,2% la 26,3%.
La zece luni, marca Dacia a consemnat 95.354 de inmatriculari de automobile noi, in urcare cu 81,5% fata de perioada corespunzatoare a anului trecut, continuand sa inregistreze astfel cea mai mare crestere de pe piata franceza.
Mai multe despre:
#inmatriculari Dacia in Franta#piata auto Franta
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS