Sam, protagonistul filmului, interpretat de Shia LaBeouf, apare imbracat intr-un tricou al unui binecunoscut retailer de fashion chinez Meters/bonwe. Iar acesta este doar unul dintre cele patru branduri care apar in film. Insa, este evident faptul ca asiaticii isi doresc sa intre cat mai repede pe piata mondiala si sa faca cat mai cunoscuti, spune Didi Zhang, analist in cadrul Ogilvy&Mather Beijing, care a promovat Lenovo in Transformers 3. El considera ca marcile isi vor castiga tot mai multe popularitate in randul consumatorilor care urmaresc filmele straine.

Robotii din film au si ei un usor accent chinezesc. Astfel, robotul Brains, cu ochi fluorescenti, isi face aparitia dintr-un laptop Lenovo, produs de cel mai mare producator de PC-uri din China.

Un alt brand chinezesc chiar apare in scenariul filmului, cand un om de stiinta ii spune personajului principal ca trebuie sa-si bea laptele cu putina lactoza, produs de Yili, una dintre cele mai mari companii de lactate din China.

Citeste si

Dupa 30 de ani, ONU declara foametea in doua regiuni din lume. Cat mai creste pretul alimentelor

Marea Depresiune din 1931 vs. criza actuala. Care sunt diferentele