Nissan construieste Logan-uri
Renault si Nissan intentioneaza sa produca, cel mai devreme din 2013, motoare si cutii de viteze impreuna cu Avtovaz, cea mai mare companie auto din Rusia, a declarat seful diviziei Renault pentru Rusia si spatiul ex-sovietic, Bruno Ancelin. In plus, tot in Rusia, va fi produs si prima masina Nissan pe platforma de Logan.
Alianta Renault-Nissan se afla in proces de majorare a participatiei detinute la Avtovaz de la 25% la 51% plus o actiune, a adaugat Ancelin. Procesul urmeaza sa se incheie pana la sfarsitul anului. Deciziile Renault reflecta importanta tot mai mare a pietei auto din Rusia, care creste puternic dupa ce vanzarile s-au prabusit la mai putin de jumatate in timpul crizei. Producatorii auto occidentali se asteapta ca vanzarile din Rusia sa urce la 2,6-2,7 milioane de masini in acest an, de la 1,9 milioane anul trecut.
Rusii pregatesc lansarea unei masini de 5.600 de euro
Renault produce patru modele la fabrica Avotframos din Moscova, majoritatea motoarelor fiind importate de la fabrica Dacia din Romania si din Spania.
Focus pe pietele emergente
Grupul francez intentioneaza sa produca doua modele la uzina Avtovaz din Toliatti, avand la baza autovhiculul low-cost Logan, pe o platforma comuna cu producatorul rus. Avtovaz va produce la Toliatti doua autovehicule sub marca Lada, iar Nissan unul.
Renault trebuie sa produca motoare si cutii de viteze in Rusia pentru a se conforma legislatiei ruse, care vizeaza dezvoltarea de catre companiile straine a unor capacitati locale.
"Togliatti va furniza motoare si cutii de viteze pentru fabrica de la Moscova, in loc ca aceastea sa vina din Europa de Vest", a spus Ancelin, adaugand ca productia mixta de motoare va incepe cel mai devreme peste doi ani.
Rusia reprezinta o piata importanta in strategia sefului Renault, Carlos Ghosn, de a creste vanzarile in tarile emergente. Renault, Avtovaz si Nissan vor sa ajunga la o cota de piata de 40% in Rusia pana in 2015-2016, de la 35% in prezent.
Citeste si
Audierile continua in cazul tabloidului News of the World. Cum se disculpa premierul David Cameron
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS