Volkswagen se duce dupa Dacia, in Africa. Nemtii vor construi masini in Algeria, in urma unei investitii de 170 mil. euro
Volkswagen
Volkswagen, cel mai mare producator auto european, a semnat duminica un acord cu importatorul local de masini SOVAC pentru infiintarea unei societati mixte in Algeria, in urma caruia vor fi asamblate masini in statul african, o investitie de 170 de milioane de euro, transmite Reuters.
Din iunie 2017, capacitatea de productie a fabricii din Relizane va fi de peste 100 de vehicule pe zi, au anuntat oficialii algerieni si cei de la VW.
Volkswagen va detine o participatie minoritara in societatea mixta SOVAC Production SPA, care va asambla vehicule sub brandurile Volkswagen - Volkswagen Commercial Vehicles, Seat si Skoda.
Algeria incearca sa atraga investitii si sa-si diversifice economia, pentru a compensa scaderea castigurilor din petrol si gaze naturale.
Directorul general al SOVAC, Mourad Oulmi, a declarat ca acordul va ajuta la reducerea costului masinilor in Algeria, iar SOVAC vrea sa inceapa exporturile "in urmatorii ani".
Din 2011, SOVAC este partener de vanzari al Volkswagen, care a livrat prin intermediul companiei 30.000 de noi vehicule in 2015.
Volkswagen copiaza, astfel, modelul Renault, care construieste din 2012 automobile Dacia ieftine in Maroc, si a devenit lider pe piata africana.
Volkswagen face obiectul unor investigatii in mai multe tari, dupa ce a recunoscut ca a echipat 11 milioane de vehicule vandute la nivel mondial cu un soft care falsifica rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel.
Mai multe despre:
#Volkswagen#Algeria
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS