Volkswagen recheama 2,6 milioane de vehicule la nivel mondial pentru defectiuni la sistemul de directie
Volkswagen. Sursa foto: Mediafax
Volkswagen recheama 2,6 de milioane de vehicule la nivel mondial, inclusiv in China, pentru remedierea unor defectiuni la sistemul electric si la sistemul de directie, scrie Bloomberg.
Grupul german recomanda folosirea unui ulei mineral la cutiile de viteze cu dublu ambreiaj de la 1,6 milioane de autoturisme si vehicule van, in loc de ulei sintetic, a declarat Michael Franke, purtator de cuvant al Volkswagen.
Alte 800.000 de SUV-uri Tiguan ar putea avea defecte la sistemul de iluminat, iar 239.000 de pickup-uri Amarok au nevoie de remedierea unor scurgeri de carburant, a precizat joi VW.
Rechemarile anuntate in aceasta luna de VW, Chrysler Group, Toyota Motor si Mitsubishi Motors scot in evidenta problemele provocate de includerea unor tehnologii tot mai sofisticate in noile modele.
Nissan Motor a angajat un expert auto de la revista Consumer Reports din Statele Unite drept consilier executiv pe probleme de calitate a vehiculelor, citand necesitatea de a tine pasul cu complexitatea produselor.
"Nu este o problema specifica VW, este unul dintre lucrurile care se intampla la producatorii auto de masa", a declarat Frank Schwope, analist la banca Nord LB in Hanovra.
Inlocuirea lubrifiantului de la cutiile de viteza cu dublu ambreiaj are rolul sa previna aparitia unor defectiuni electrice.
Programul de rechemari include vehicule Volkswagen, Audi, Skoda si Seat.
O institutie de reglementare din China a anuntat joi ca 640.309 de vehicule din tara vor fi incluse in aceasta campanie.
VW a rechemat in luna martie 384.181 de vehicule in China, dupa ce televiziunea de stat a relatat despre aparitia unor vibratii, pierderi de energie si accelerari subite la unele modele VW, intre care golf. Programul de reparatii, care a implicat si probleme la cutiile de viteza cu dublu ambreiaj, l-a determinat pe directorul diviziei VW din China sa prezinte scuze la salonul auto de la Shanghai din luna aprilie.
Mai multe despre:
#Volkswagen#masini
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS