El a spus ca evolutia Dacia pe piata din Romania reprezinta un succes, mai ales in contextul unei scaderi a pietei mult mai abrupta fata de cea inregistrata de companie.

Cambolive a afirmat ca din totalul masinilor livrate in 2010 aproximativ 24.200 de unitati au fost vandute prin Programul Rabla.

Reprezentantul Dacia a adaugat ca pe parcursul anului trecut partenerii producatorului au primit 5.673 de comenzi pentru modelul Duster, cea mai mare parte dintre ele fiind onorate pana in prezent.

La nivel global, anul trecut au fost inregistrate 100.000 de comenzi pentru vehiculul off-road, peste jumatate dintre ele vizand versiunea 4x4.

Directorul comercial al companiei a afirmat ca producatorul urmareste o mentinere a cotei de piata sau o usoara crestere a acesteia si ca spera ca in curand unul din trei din posesorii de autoturisme sa fie client Dacia.

Cambolive a apreciat ca piata auto va creste in 2011, spunand ca este prea devreme pentru a estima nivelul exact.

"Estimarile pozitive se bazeaza pe doi factori principali, respectiv continuarea programului Rabla in 2011, si noua taxa de poluare, care este in favoarea achizitiilor de masini noi, cu norma de poluare Euro 5", a declarat Cambolive.

El a mentionat ca incepand cu 2011 Dacia livreaza numai masini cu motorizari Euro 5, iar pentru cea mai vanduta versiune Logan, de 1,2 litri si 75 de cai putere, taxa auto este 73 de euro.