Un cunoscut producator auto paraseste Europa de Vest
Compania japoneza Mitsubishi Motors ia in calcul varianta de a inchide activitatea de productie a fabricii din Olanda, singura prezenta in Europa de Vest. Uzina isi va inchide, probabil, portile la sfarsitul acestui an. Decizia vine in urma scaderii puternice a vanzarilor.
Fabrica din Olanda produce modelul Colt si Outlander-ul sport, insa contributia sa la vanzarile globale din cadrul Mitsubishi este mai mica de 5% din totalul de 1,1 milioane de autoturisme vandute anul trecut.
Avand in vedere ca in Europa de Vest, cererea va ramane scazuta, producatorii de autoturisme si-au redirectionat atentia catre Europa de Est si catre alte piete emergente unde ratele de crestere sunt mai ridicate.
Iesirile NedCar au scazut brusc la 50,000 de vehicule pe an, in comparatie cu capacitatea sa de 200,000 unitati.
Speculatiile privind inchiderea fabricii olandeze, care are 1500 de angajati, au aparut dupa ce compania a anuntat ca va opri productia modelului Colt in Europa la sfarsitul anului 2012.
Mitsubishi a anuntat ca a luat inca o decizia cu privire la viitorul fabricii din Olanda, dar pe piata europeana se vor furniza autoturisme din Japonia si Thailanda.
Saptamana trecuta, Mitsubishi Motors a anuntat un profit operational de 38,51 miliarde yeni si o pierdere pe piata europeana de 11,4 miliarde yeni. Vanzarile din Europa erau de 340,000 vehicule in 2007/2008, insa anul trecut au scazut la 218,000.
Mitsubishi Motors construieste o noua fabrica in Thailanda si intentioneaza sa mareasca productia in China si Brazilia, unde se asteapta la o crestere a vanzarilor mai mare decat in tarile dezvoltate.
Adversarul local Nissan Motor, care detine o fabrica in nord-estul Angliei, a anuntat ca va construi o noua unitate de productie in Mexic, in valoare de 2 miliarde de dolari, pentru a stimula vanzarile la nivelul Americilor.
NedCar, amplasata in Born, si-a inceput activitatea in 1991, ca o fuziune intre Mitsubishi Motors, Volvo si guvernul olandez. Mitsubishi Motors a devenit unic proprietar al fabricii in anul 2001, dupa ce a cumparat intreaga proprietate de la partenerii sai.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS