Un brand auto isi schimba sigla. Este a saptea oara cand americanii isi redeseneaza logo-ul in 100 de ani
Cadillac s-a infiintat cu acte in 1906 si de atunci a tot schimbat logo-urile.
De abia din 1964 a inceput sa se contureze foarte bine elementul central, care a ramas si azi - scutul colorat care a trecut prin multe transformari in diverse perioade.
A fost rand pe rand inconjurat de lauri, a avut aripi si chiar un arc solemn care semana cu Monumentul Eroului Necunoscut din Parcul Carol.
Ultima oara, sigla a fost improspatata in 2000, a doua oara cand a primit lauri de la infiintarea din 1906.
Acum, Cadillac a ramas din nou fara lauri si comunica noul logo foarte simplu. Este doar scutul care a fost alungit.
Culorile rosu, galben, albastru si negru au ramas. Fondul emblemei, adica scutul, a fost imprumutata de la blazonul exploratorului Antoine Laumet de La Mothe, Sieur de Cadillac, omul care a ajutat la atestarea orasului Detroit in 1701.
Cadillac va scoate masini cu sigla noua de la jumatatea lui 2014.
Pe acelasi subiect: