Secretele din masina lui Obama. Barack Obama. Cadillac-ul SF cu gadgeturi James Bond
Cel mai mare secret e ca masina nu este deloc un Cadillac. In rest sunt sisteme de protectie si arme ca-n filmele cu agenti secreti din 2050.
"Cadillac-ul" presedintelui american are 6 metri si prinde 100 de km/h (limitat din motive de securitate). Masina consuma 11 litri / 100 km. Obama are in spate toate gadget-urile si o linie de comunicatie directa cu Pentagon-ul. Limuzina prezidentiala este dotata si cu arme, camera infrarosu, tunuri cu gaze lacrimogene, sistem automat de extinctie pentru incendii si sange de schimb pentru presedinte in cazul accidentelor.
Caroseria este aliaj din titan, otel si ceramica. Geamul din dreptul soferului este singurul care se deschide, fix 7.5 cm pentru a plati taxele de drum sau pentru a discuta cu serviciile secrete. Grosimea usii este de 20 de cm si are greutatea uneia de Boeing 757. Soferul este antrenat de CIA. Proiectantii s-au gandit si la posibilitatea unei explozii, as ca au blindat si rezervorul de benzina. Ultima dotare de siguranta este oxigenul, tinut in niste rezerve speciale din portbagaj.
Desi arata ca un Cadillac, masina nu este Cadillac. Chiar deloc. Este un Chevrolet Kodiak (pickup enorm, masina utilitara). Sasiul, motorul diesel si transmisia sunt toate de pe Kodiak. S-a ales un motor diesel pentru reducerea riscurilor de explozie. Benzina are putere calorica mai mare, adica e "mai" exploziva.
The Beast (asa cum e supranumita limuzina lui Obama) are un avion personal care o transporta impreuna cu o a doua limuzina si cu un Chevrolet Suburban blindat.

Sursa foto: Jalopnik
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS