De la decapotabile si pana la versiuni sportive sau vehicule de teren, masinile care ies din tipare reprezinta pentru dealerii auto una dintre cele mai bune modalitati de a-si promova imaginea.

Chiar daca aceste categorii nu reprezinta, cel putin in cazul cabrioletelor si al versiunilor sportive, cote de piata importante in totalul vanzarilor, plusul de imagine pentru o marca de volum precum Volkswagen sau Renault este foarte important si se traduce intr-un interes mai mare pentru masinile din segmentele traditionale, conform analistilor.

Eos, primul coupé-cabriolet al Volkswagen si ocupantul celor mai ieftine decapotabile noi, aducea in anul 2007 vanzari de circa 400 de unitati, adica mai putin de 2% din totalul masinilor pe care marca germana le comercializa in acel an. Un an mai tarziu, vanzarile Eos scadeau la 300 de unitati, pentru ca in anul 2009, odata cu prabusirea pietei, Eos sa ajunga la 120 de unitati.

Cititi mai multe despre cele mai ieftine decapotabile, masini sportive si SUV-uri pe www.businessmagazin.ro