Cat mai face masina ta dupa 5 ani! Vezi aici!
Volkswagen, Audi si BMW sunt marcile de autoturisme care inregistreaza cele mai mici devalorizari, de circa 50% dupa cinci ani, in timp ce Fiat, Renault sau Peugeot se devalorizeaza de trei ori in aceeasi perioada.
O masina noua cumparata isi pierde cel putin 10% din valoare imediat ce a iesit pe poarta comerciantului.
Ulterior, in functie de marca si model, devalorizarea continua cu 10-15% pe an.
Ca exemplu, un Audi A4TDi care costa aproximativ 27.000 de euro in 2005 , se vinde in prezent la jumatate, aproximativ 13.000 euro. La fel si in cazul BMW 320 d care se vinde acum cu aproximativ 14.000 euro. In 2005, modelul costa 29.000 euro.
Mărcile care inregistreaza cele mai mari scăderi de preÅ£uri - de până la trei ori - sunt Renault, Peugeot ÅŸi Fiat. Un Renault Megane 1.9 DCI din 2005 care costa 18.000 de euro se vinde acum cu 5.000-6.000. La fel, un Fiat Punto 1.2 I se vinde in prezent cu 4.000 de euro. In 2005 era scos pe piata cu aproximativ 12.000 de euro.
Conservarea valorii este un motiv in plus pentru care marcile germane sunt preferatele romanilor cand vine vorba de masini la mana a doua
Masinile Volkswagen sunt preferate de clientii cu varste intre 40-45 de ani, marca BMW - de tinerii intre 25-30 de ani, iar Audi, care ramane in continuare o marca scumpa, nu se poate incadra intr-un segment de varsta, ci mai degraba intr-un segment distins prin posibilitatile financiare, potrivit reprezentantilor Autovit, firma care administreaza cel mai mare targ auto din Romania. In privinta marcilor de autoturisme noi, in topul vanzărilor se afla Dacia, Hyundai si Volkswagen.
Criza financiara a dus la o schimbare a comportamentului de consum in cazul masinilor second-hand. Se remarca o crestere a preferintei pentru motorizarea diesel. Avand in vedere ca viteza medie cu care se circula in Bucuresti este de 15-20 km/h, nevoia de a face economie la consumul de combustibil a orientat clientii spre motorizarile diesel.
Piata auto a fost alaturi de cea imobiliara una dintre cele mai afectate de criza economica.Numarul masinilor noi inmatriculate anul trecut in Romania a scazut cu 59% fata de 2008, la 116.012 de unitati. Masinile second-hand inscrise in circulatie s-au diminuat cu 11%, la 275.012, potrivit datelor Directiei Regim Permise de Conducere si Inmatricularea Vehiculelor.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS