Toate Daciile vor avea motorizari Euro 5! Se pregateste si cutia automata!
Toate masinile Dacia vor fi echipate cu motoare care indeplinesc norma de poluare Euro 5 pana la data de 1 ianuarie 2011. In prezent doar trei versiuni ale modelelor dispun de acest tip de propulsor. De asemenea, este luata in calcul pentru viitorul apropiat si dotarea cu cutii automate de viteze.
"Realizarea motoarelor Euro 5 presupune un cost mai ridicat decat cel cu norma de poluare Euro 4. Din aceasta cauza, nu excludem posibilitatea sa se reflecte costul implementarii noilor motorizari in pretul final al masinii. Desigur, vom cauta cai de ajustare a costurilor, ca sa nu se simta in pretul final", a declarat, joi, directorul comercial al Automobile Dacia, Fabrice Cambolive.
El a adaugat ca in viitorul apropiat constructorul va da curs unor "presiuni" din partea clientilor externi si nu numai, si va dota masinile si cu cutii de viteze automate.
Dacia produce in prezent trei tipuri de motoare, incadrate in Euro 4, respectiv modelele pe benzina K7J, K7M si propulsorul diesel F8Q. Motorizarea Euro 5 este disponibila in prezent pentru versiunile 4X4 ale modelului Duster, o varianta Sandero si una Logan, insa propulsoarele sunt importate de la alte uzine ale grupului Renault.
Anul trecut, la uzina mecanica Dacia au fost fabricate 273.559 motoare pe benzina de 1,4 litri si 1,6 litri si diesel de 1,9 litri. Automobile Dacia a vandut anul trecut 311.282 de vehicule, cu 20 % mai mult fata de 2008.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS