Dar asta este doar o modificare de suprafata, facuta doar pentru placerea ochilor.

Adevaratele modificari ale masinii sunt in privinta greutatii. ABT R8 GTR cantareste cu 100 kilograme mai putin decat modelul standard R8.

Cura de slabire a constat in inlocuirea capotei, spoilerului, oglinzilor, panourilor laterale, difuzorului spate si eleronului modelului standard cu unele din fibra de carbon. In plus, au fost inlocuite si geamurile.

Suspensiile sunt ajustabile, franele sunt ceramice iar jantele au 19 inchi.

Sub capota, ABT R8 GTR are un motor V10 de 5.2 litri FSI care scoate 620 CP, cu aproape 100 CP mai mult decat puterea motorului standard R8.

Ca performante, bolidul ajunge de la 0 la 100 km/h  in doar 3.2 secunde, iar de la 0 la 200 km/h in 9,9 secunde. Viteza maxima este de 325km/h.

Daca va grabiti, s-ar putea sa mai prindeti una disponibila. Nu vor fi produse decat 25 de exemplare.