Rivalitatea dintre BMW, Mercedes si Audi ajunge si pe lista lui Mos Craciun
Companiile BMW, Mercedes si Audi s-au aflat in ultimii ani intr-o cursa stransa pentru piata mondiala a masinilor de lux, insa acum, in apropierea sarbatorilor, rivalitatea s-a extins si a ajuns sa-i vizeze si pe copii, viitoarea generatie de soferi, potrivit Bloomberg.
Astfel, cei trei giganti auto au ajuns sa concureze pentru prestigiu in randul viitorilor conducatori auto prin lansarea de sanii sau masinute de jucarie care sa fie conduse de copii.
Audi a stabilit standardul jucariilor de lux printr-o editie limitata, cu pedale, a modelului Auto Union Type C, pe care a prezentat-o la salonul auto desfasurat in februarie la Nuremberg.
Modelul la scara redusa al masinii de curse din anii '30, proiectat pentru copii de pana la 1,35 metri inaltime, are cadru de aluminiu, frane hidraulice, sapte viteze, volan imbracat in piele si bord din lemn de stejar.
Pretul de vanzare al modelului este de 9.700 de euro, fiind cea mai scumpa jucarie fabricata de Audi. Doar 100 din cele 500 de unitati produse sunt inca nevandute.
BMW a raspuns la timp pentru sarbatorile de Craciun prin lansarea de sanii sub brandul BMW sau Mini, la pret de 79 de euro.
Mercedes contraataca venind cu o versiune pentru copii a modelului SLS, care va fi lansata in aprilie, la pretul de 90 de euro.
Constructorii auto spun ca exista beneficii mai mari in promovarea acestor produse decat veniturile pe care le genereaza.
"Promovarea nu este importanta doar pentru ca genereaza sume mari de bani, ci si pentru ca este o alta metoda de pozitionare a brandului. Ne gandim la mai multe produse care nu sunt direct legate de sectorul auto, dar stabilesc standarde de design in alte domenii", a afirmat seful de vanzari al Audi, Peter Schwarzenbauer.
Printre proiectele Audi se numara si lansarea unui joc de fotbal de masa cu un pret de 12.900 de euro.
Pe langa masinute de jucarie, Audi are o linie de ursuleti si alte figurine de plus.
Jucariile reprezinta o atractie deosebita pentru companiile auto deoarece intaresc relatiile cu actualii clienti si ofera o oportunitate de a dezvolta afinitatea pentru brand a copiilor, generatia urmatoare de soferi.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS