Salonul auto de la Beijing: Mercedes, Audi si BMW fac furori!
Avem marfa pentru toate gusturile! Asta pare sa fie deviza Salonului Auto din capitala Chinei. Sunt prezente 990 de modele. Desi domina automobilele electrice si hibride, ochii impatimitilor de masini s-au oprit asupra celor de lux. Asta mai ales ca ales pentru ca Mercedes, Audi sau BMW au dezvelit limuzine create special pentru imbogatitii Chinei.
Noul model Ferrari 599 GTO a deschis lista lunga a masinilor de lux aduse de constructori la Salonul de la Beijing. Masina, care ajunge la 100 de km/h in 3 secunde si jumatate costa 350.000 de euro.
Cand vine vorba de masini de lux, marimea conteaza in China. Noul BMW seria 5, cu 10 cm mai lung decat modelul standard, este un exemplu in acest sens. Iar spatiul se simte pe locurile din spate.
Cum pentru omul de afaceri chinez nu conteaza neaparat puterea motorului, constructorii auto au fost foarte atenti la capitolul confort. Prin urmare, Audi a venit cu modelul de lux Sedan A8 si la fel si Mercedes, cu modelul din clasa E.
Printre cei care au adunat multi vizitatori s-au numarat si chinezii de la Geely, care au achizitionat luna trecuta marca Volvo.
Geely G8 este o masina concept care este deja poreclita "Rolls Royce-ul Chinei", creata special pentru un om de afaceri care prefera sa calatoreasca singur. Asta pentru ca in spate este doar un singur loc!
Pentru muritorii de rand, insa, exista dubita creata de Changan, cel mai bine vanduta masina din China. La 5.000 de dolari, este ieftina si spatioasa, se lauda producatorul care estimeaza ca va vinde doua milioane numai anul acesta.
Anul trecut, chinezii au cumparat 13,6 milioane de masini, devenind prima piata auto din lume, iar unii analisti estimeaza ca anul acesta vor bate iarasi recordul mondial, ajungand pana la 20 de milioane de automobile vandute.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS