Renault numește un nou director la Automobile Dacia şi Groupe Renault România. Cine este Christophe Dridi, care îl înlocuiește pe Jerôme Olive
Christophe Dridi
Groupe Renault a anunţat, marţi, numirea actualului director executiv al Uzinei Vehicule Dacia, Christophe Dridi, în funcţia de director general al Automobile Dacia şi al Groupe Renault România, de la 1 ianuarie 2019.
El preia această responsabilitate de la Jerôme Olive, Alliance Regional SVP Manufacturing Process Engineering & Supply Chain Eurasia Region, care a avut un mandat interimar începând cu luna septembrie a acestui an.
În septembrie, Renault a anunţat că Olive va asigura funcţia de director general interimar al Automobile Dacia şi director general al Groupe Renault România, înlocuindu-l pe Antoine Doucerain. Doucerain preluase funcţia de director general din data de 1 mai, de la Yves Caracatzanis.
”În ultimii doi ani, Christophe Dridi a fost director executiv al Uzinei Vehicule Dacia şi membru în comitetul de management al companiei. Uzina Vehicule Dacia de la Mioveni va fi condusă, de la aceeaşi dată, de Miguel Oliver, în prezent director calitate la uzina Renault Palencia (Spania). Acesta va fi responsabil de activitatea de producţie a modelelor Dacia din gama Global Access”, se arată în comunicat.
Dridi a amintit că grupul francez va aniversa, în curând, 20 de ani de cînd este în România.
”Este un mare privilegiu să mă alătur celor peste 17.700 de angajaţi care au făcut posibile aceste realizări de-a lungul timpului, prin profesionalismul şi talentul lor în fiecare dintre activităţile care compun construcţia unei maşini: de la studiul clientului şi până la post-vânzare. Groupe Renault România este nu doar o companie care reuşeşte prin produsele pe care le oferă clienţilor din 44 de ţări ale lumii, ci şi un model de business de neegalat până în prezent. Am încredere în toate echipele de la Bucureşti, Titu, Mioveni, Piteşti şi Oarja că vom continua această dinamică şi vom răspunde cu aceeaşi exigenţă angajamentului luat faţă de fiecare client. Totodată este esenţial să ne menţinem competitivi într-o industrie în permanentă transformare la nivel mondial. În 2019 inaugurăm Renault Bucharest Connected, un sediu unic pentru angajaţii din Bucureşti”, a declarat Christophe Dridi.
Christophe Dridi este absolvent al Ecole Supérieures des Sciences et Technologies de l’Ingénieur din Nancy, Franţa, şi deţine o diplomă MBA INSEAD. Şi-a început cariera la Renault, în 1993, ca inginer. În 2001, se alătură echipelor Alianţei Renault – Nissan, în Japonia, unde ocupă funcţia de manager Calitate.
”Ulterior devine director Calitate Renault Mexic şi mai apoi, responsabil Incidentologie vehicule Renault la Technocentre, Franţa. Din 2009, preia responsabilitatea de director Fabricaţie al uzinei din Casablanca şi, ulterior, trece pe aceeaşi funcţie la uzina din Tanger, ambele din Maroc. De la 1 octombrie 2016 a condus uzina Vehicule Dacia de la Mioveni”, se arată în comunicat.
Miguel Oliver este inginer, absolvent al universităţilor Politehnica din Valencia (Spania) şi Braunschweig (Germania) şi licenţiat în ştiinţe Economice al universităţii din Bilbao (Spania).
Şi-a început cariera la Daimler în anul 1999, unde a avut, timp de 17 ani, diferite responsabilităţi în domeniile fabricaţiei, calităţii, proceselor de inginerie, audit şi lansări vehicule. Din 2016, se alătură Groupe Renault, la Uzina din Palencia, în Spania, fiind director Calitate vehicule.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS