Programarile la RAR vor putea fi realizate, incepand de joi, prin call center
Registru Auto Roman (RAR) lanseaza joi un sistem de preluare a apelurilor pentru programarea clientilor, operatiune care vizeaza reducerea timpilor de asteptare si alternativa reprogramarii in alte justete, informeaza Mediafax.
"Incepand de maine, 23 mai, programarile la Registrul Auto Roman se vor face la numarul unic la nivel national 0219672. Este finalizarea procesului pe care l-am inceput cu cateva saptamani mai devreme", a afirmat miercuri ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu.
Oficialul a aratat ca printre avantajele sistemului se numara accesul rapid al clientilor care efectueaza programarea, alternativa programarii in judete limitrofe si timp de reactie foarte scurt. Aceasta optiune functioneaza in paralel cu programarile online.
Noul sistem a necesitat o investitie de 14.800 de euro, vizand printre altele updatarea proamului computerizat si va fi operational in maximum doua luni, au anuntat joi reprezentantii Registrului Auto Roman (RAR).
Programarile vor putea fi facute in continuare si online, acestea acoperind anul trecut aproximativ 15% din cele peste 990.000 de activitati programabile ale RAR.
"Cand am ajuns ministru al Transporturilor am avut o prima intalnire cu conducerea Registrului Auto Roman si am cerut rezolvarea de urgenta a unei probleme pe care am intalnit-o, ca posesor de autoturism. (...) In multe localitati din tara se intampla ca atunci cand ai nevoie de serviciile RAR sa fii programat la perioade foarte lungi, cateodata de aproape o luna. Din acest motiv am cerut gasirea unei solutii care sa rezolve aceasta problema", a spus Relu Fenechiu, ministrul Transporturilor, la prezentarea noului sistem.
Reprezentantii RAR au precizat ca in prezent functioneaza un sistem de programare care dateaza de 15 ani, bazat pe existenta unui operator de telefonie la fiecare din cele 42 reprezentante ale RAR.
Dezavantajele actualului sistem sunt incarcarea neuniforma intre reprezentantele RAR, accesul limitat la operatorul care efectueaza programarea telefonica si imposibilitatea obtinerii unei programari in situatia depasirii capacitatii de raspuns a unei reprezentante.
Noul sistem consta intr-un call center national, care va permite incarcarea uniforma a reprezentantelor RAR, acces rapid la operatorul care efectueaza programarea telefonica, alternativa programarii in judete limitrofe daca intervalul de asteptare este mai mic, un tip de reactie foarte scurt si actiuni uniforme in cazurile de crestere temporara a numarului de solicitari de programare.
Pe acelasi subiect: