Primariile de sector ridica ilegal masini in Bucuresti!
De doi ani in Bucuresti se ridica masini intr-un mod ilegal. Un avocat lanseaza acuzatia, iar cei din Primaria Generala si primariile de sector ii confirma teoria cu jumatate de gura. Omul sustine ca autoturismele parcate neregulamentar pe marile bulevarde, care apartin de primaria mare, nu pot fi luate decat de reprezentantii acesteia. Cand colo se ocupa de problema cei de la primariile mici care, potrivit legii, pot actiona doar pe strazi secundare.
Pentru ca exista aceasta hiba legislativa toti cei care au ramas, raman si vor ramane fara autoturisme dupa ce le-au parcat pe strazile principale pot contesta decizia in instanta si pot spera la castig.
Avocatul Gheorghe Piperea considera ca este o ilegalitate, pentru ca primaria de sector nu are competenta pe drumurile de care raspunde Primaria Generala.
Asadar, de doi ani de zile de cand se ridica masini in Bucuresti, aceste ridicari au fost ilegale? Cei din primariile de sector se apara!
“Ambuteiajul, blocarea traficului, se face in sector. Daca Primaria Capitalei nu are posibilitatea necesara in acest moment sa decongestioneze traficul, am considerat sa luam noi masura”, explica Marin Avram, de la Directia de Politie Comunitara sector 4.
Si Primaria Capitalei cunoaste problema, dar a tacut in tot acest timp, pentru ca nu a incheiat niciun contract cu vreo firma pentru ridicari de masini.
Saptamana viitoare urmeaza sa fie luata in discutie o hotarare de consiliu general care sa reglementeze aceasta situatie.
Mai multe despre:
#masini#Primaria Capitalei
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent



RSS