Preturile de la targurile auto din Transilvania au scazut in ultimul an pana la 40%. " Vand masina pentru un porc"
Chiar daca proprietarii de masini sunt gata de orice negociere, autoturismele aproape ca ajung fier vechi in targuri. Putini sunt cei care se incumeta sa isi investeasca economiile in masini second hand.
La Bistrita, spre exemplu, comerciantii au ajuns sa vanda cu o mie, doua mii de euro automobile pentru care au scos bani grei din buzunare cand le-au cumparat.
Domnul Vasile isi vinde masina ca sa aiba ce sa puna pe masa de craciun. Insa pana acum n-a avut noroc...
"Am cerut 2.600, nu am primit nimic. Vreau s-o dau si cu 1.500 sa cumpar un porc la copilas. Tot scadem, e criza, lumea e saraca", a povestit omul.
Si domnul Viorel este dispus sa lase din pret. Si cu toate acestea...
"E 2.8000, dar si cu 2.000 o dam. Mai lasam precis. Dar nu ne intreaba nimeni. Masina din 2008, tot ce vrei", s-a plans Viorel.
Vizitatorii se multumesc doar sa priveasca.
Si in Alba Iulia, comerciantii incearca sa isi vanda masinile. Domnul Vasile a ramas fara serviciu, asa ca a decis sa se desparta de camioneta sa. Cere 5.700 de euro pe ea, insa ar da-o multumit si cu 5.000.
"Ii adusa din Germania anul trecut. Am nevoie de bani. Toata lumea vinde pentru ca n-are bani", a explicat Vasile Dragoi.
In asteaptarea clientilor este si domnul Ioan, care nu lipseste de la niciun targ. Spune ca masina e adusa din Italia, n-are decat doua saptamani, iar pretul este 6000 euro.
Chiar daca masinile sunt ieftine, puterea de cumparare a scazut vizibil. Iar vanzatorii mai spera ca poate in preajma sarbatorilor piata se va mai dezgheta putin.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS