Presedintele isi “pimp”-uieste limuzina. Miscarea desteapta care ii va aduce sustinatori din comunitatile de tuneri
Primul stagiu: nemultumirea fata de lege, afisata la vedere. Totul despre sistemele de siguranta si de atac de pe cea mai sigura limuzina.
Sistemul de vot este una dintre nemultumirile care l-a facut pe cel mai puternic presedinte din lume sa ia decizia unui tuning minor. Schimbarea formei numarului sau adaugarea altor scrisuri pe el sunt intelese ca tuning-uri exterioare.
Motivul presedintelui este unul care ii chinuie pe rezidentii din Washington D.C. dintotdeauna. Conform legii, nu le este permis sa aiba un reprezentant in congress, adica asta inseamna sanse reduse la votul decisiv si drepturi electorale reduse.
Ca manifest impotriva legii nedrepte (dupa cum o considera locuitorii Washington D.C.), proprietarii de masini au scris pe numerele de inmatriculare “Taxation Without Representation”. Motivul e simplu: sunt impotriva contribuirii la bugetul de stat print axe atat timp cat nu au reprezentat in legislativ.
Barack Obama isi va pune noile placate de inmatriculare pe masina prezidentiala, un Cadillac supraintitulat “Bestia” (The Beast). Presedintele Clinton a fost si el solidar cu oamenii din Washington D.C. si a raspuns cu aceeasi forma de protest in timpul celor doua mandate (1993-2001, al 42-lea presedinte american). George W. Bush nu a vrut sa faca asta.
Cadillac-ul presedintelui american are 6 metri si prinde 100 de km/h (limitat din motive de securitate). Masina consuma 11 litri / 100 km. Obama are in spate toate gadget-urile si o linie de comunicatie directa cu Pentagon-ul. Limuzina prezidentiala este dotata si cu arme, camera infrarosu, tunuri cu gaze lacrimogene, sistem automat de extinctie pentru incendii si sange de schimb pentru presedinte in cazul accidentelor.
Caroseria este aliaj din titan, otel si ceramica. Geamul din dreptul soferului este singurul care se deschide, fix 7.5 cm pentru a plati taxele de drum sau pentru a discuta cu serviciile secrete. Grosimea usii este de 20 de cm si are greutatea unei usi de Boeing 757. Soferul este antrenat de CIA. Proiectantii s-au gandit si la posibilitatea unei explozii, as ca au blindat si rezervorul de benzina. Ultima dotare de siguranta este oxigenul , tinut in niste rezerve speciale din portbagaj.
Mai multe despre:
#masini#Barack Obama
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS