Premieră istorică pentru Renault: vinde mai multe automobile electrice decât diesel. Ce subvenții și reduceri oferă proprietarul Dacia pentru achizița de mașini ”verzi”
Renault Zoe
După zece ani de experienţă în vânzarea de autovehicule electrice, Renault a găsit o combinaţie între pregătirea dealerilor şi subvenţii care au permis motoarelor cu emisii zero să detroneze, pentru prima dată, motoarele diesel în vânzările mărcii Renault, scrie Reuters.
Pentru a-şi convinge clienţii să facă trecerea la autovehiculele electrice, proprietarul Dacia propune servicii personalizate, precum instalarea de staţii de încărcare la domiciliul clienţilor, şi şi-a perfecţionat argumentele pentru a-i convinge pe cumpărători cu privire la autonomia automobilelor electrice şi avantajul loc concurenţial, dacă se ţine cont de costurile totale pe întreaga durată de viaţă a vehiculului nu doar pe preţul de achiziţie.
La acestea se adaugă o primă guvernamentală de 7.000 de euro precum şi o primă de casare care poate merge până la 2.500 de euro. Renault a adăugat şi el o reducere de 2.000 de euro pentru noua versiune a modelului electric Zoe, astfel că în total avantajul clientului poate atinge 11.500 de euro, adică o treime din preţul de pornire de 32.300 de euro pentru micul automobil electric de oraş al constructorului francez, scrie Agerpres.
"Am împlinit zece ani de când vindem automobile electrice", a explicat luna trecută directorul comercial al grupului Renault, Denis le Vot, cu prilejul prezentării ultimelor două noutăţi electrice ale grupului. "La început a existat o anumită barieră psihologică legată de autonomia automobilului: ce se va întâmpla dacă voi avea o problemă, dacă voi rămâne fără curent. Am învăţat aceste lecţii foarte bine", a adăugat Denis le Vot.
Dacia Spring şi un nou Megan, viitoarele electrice pe care mizează Renault
Pe primele nouă luni ale anului, modelele electrice au reprezentat 19% din vânzările de automobile marca Renault către persoane fizice în Franţa, faţă de 18% în cazul modelelor cu motorizare diesel, o premieră istorică.
Renault, care împreună cu partenerul japonez Nissan este un procuror pe segmentul automobilelor electrice, speră să îşi conserve avantajul cu o gamă de modele care merge de la micul Twizy până la autoutilitara Master, trecând prin modelele Twingo, Zoe şi Kangoo. Familia electrică a Renault se va extinde anul viitor cu modelul Dacia Spring şi un nou Megan transformat în crossover coupe.
Renault va produce modelul Dacia Spring la o uzină pe care o gestionează în comun cu Dongfeng Motor Group Co. şi partenerul Nissan Motor Co. în oraşul Shiyan din China, unde este produs şi modelul electric Renault City K-ZE. Directorul general de la Renault, Luca de Meo a precizat că începând din primăvara lui 2021 vor fi preluate comenzi pentru Dacia Spring
Groupe Renault, producător auto din anul 1898, este un grup internaţional prezent în 134 de ţări, care a vândut aproape 3,8 milioane de vehicule, în 2019. În prezent, compania are peste 180.000 de angajaţi, 40 de fabrici şi 12.700 de puncte de vânzare în întreaga lume.
Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999 şi relansată în 2004 cu modelul Logan. Ulterior, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS