El a spus ca productia de preserie a monovolumului a inceput, iar primele unitati vor intra pe piata in cateva luni. 

"Productia de serie va avea loc progresiv. B-Max va fi un autovehicul atractiv in ceea ce priveste pretul. Inca nu stim in ce volume se va fabrica in prima faza noul model. Volumul este strans legat de starea pietei auto din Europa. In prezent stim cu siguranta ca B-Max va fi asimilat rapid de piata europeana si va fi foarte bine primit in tari precum Marea Britanie si Spania", a spus Nenzen. 

Reprezentantul Ford a mai spus ca fabrica de la Craiova reprezinta in strategia companiei pentru Europa o "megauzina", unde se vor putea produce mai multe modele. 

Conceptul modelului B-Max a fost prezentat in luna martie a anului trecut la Salonul Auto de la Geneva, iar in iunie Ford a inceput sa fabrice la Craiova primele prototipuri.  De asemenea, la inceputul acestui an, la Craiova va intra in fabricatie si cel mai mic motor construit pana acum de Ford - EcoBoost de 1 litru. 

Din aprilie 2010, cand au iesit pe portile uzinei din Craiova primele masini produse de Ford in Romania si pana in luna octombrie a anului trecut, au fost asamblate 17.105 autoutilitare Transit Connect.  In toamna anului trecut, productia utilitarei a fost mutata la fabrica Ford din Valencia, pentru a face loc noului B-Max si unui al doilea model de clasa B, care va intra in productie cel mai probabil din 2013.