Modelul electric Smart al celor de la Daimler va fi echipat cu motoare fabricate de Renault
Renault va furniza motoare pentru versiunea electrica a masinilor Smart, produse de grupul german Daimler AG, pe fondul extinderii aliantei, au anuntat cei doi producatori auto la Salonul de la Frankfurt, transmite Reuters.
Motoarele, fabricate la uzina Cleon, detinuta de Renault, vor echipa versiunea cu doua locuri Smart mini cu doua usi, de la facilitatea de productie a Daimler de la Hambach, in estul Frantei, precum si modelul mai mare, cu patru locuri, asamblat de producatorul auto francez in Slovenia, alaturi de modelul Renault Twingo.
Modelul electric Smart va fi disponibil la vanzare din 2016.
In 2010, Daimler si Renault-Nissan si-au unit fortele pentru a dezvolta o noua generatie de modele Smart (Daimler) si Twingo (Renault).
"Acest parteneriat a accelerat lansarea de vehicule si a reprezentat un avantaj strategic pentru Renault-Nissan. Ramanem increzatori in privinta relatiei noastre in viitor", a apreciat Carlos Ghosn, Renault.
Anul trecut, Daimler AG si alianta Renault-Nissan au anuntat ca vor investi 1 miliard de euro (1,36 miliarde dolari) pentru a dezvolta modele mini si pentru a construi o fabrica in Mexic, o decizie care va extinde colaborarea intre brandurile de lux Mercedes-Benz si Infiniti. Parteneriatul s-a concretizat si in preluarea unor participatii incrucisate modeste.
Daimler detine 3,10% din actiunile Renault si o participatie similara la Nissan, in timp ce Renault poseda 3,10% din capitalul Daimler.
Pe plan global, producatorii auto cauta modalitati de a reduce costurile de dezvoltare a vehiculelor. Una dintre ele ar putea fi folosirea platformelor comune pentru a sprijini fabricarea vehiculelor de diferite dimensiuni. Renault si Daimler au o prezenta semnificativa pe piata din Romania.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS