Mesaj dur al șefului Ford România pentru Guvern: “Noi ne respectăm anagajamentele, autorităţile să se țină și ele de cuvânt!” Când încep recrutările pentru noile locuri de muncă de la Craiova
Ford
Ford a anunțat investiții majore la fabrica sa din România, însă seful companiei, Ian Pearson, spune că și Guvernul ar trebuie să-și respecte angajamentele în ceea ce privește dezvoltarea infrastructurii rutiere și feroviare în zonă.
Producătorul american de mașini a anunțat zilele trecute că va începe să producă al doilea model în fabrica de la Craiova, unde va investi peste 200 de milioane de euro și va crea 1.500 de noi locuri de muncă.
Într-un interviu acordat RFI, preşedintele Ford România, britanicul Ian Pearson, îşi mărturiseşte angajamentul total faţă de uzina de la Craiova, dar subliniază că autorităţile române trebuie să îşi respecte angajamentele, în special pe cele legate de dezvoltarea infrastructurii rutiere şi ferate.
"Am vrea ca Guvernul român să spună clar care este planul său pentru viitor şi să se ţină de cuvânt", a afirmat el, potrivit News.ro.
Ian Pearson a spus că uzina din Craiova este în continuare foarte competitivă deși a avut o producţie anuală de doar o treime din ţinta propusă, de 250.000 de maşini pe an, din cauza cererii scăzute din piață.
Legat de cele 1.500 de locuri de muncă ce urmează să fie create, CEO-ul Ford a spus că va fi o combinaţie de personal înalt specializat şi de angajaţi cu cunoştinţe de bază. Rectrutările urmează să înceapă la finalul acestui an, iar uzina va introduce un al treilea schimb.
"Toate aceste 1.500 de locuri de muncă vor fi atribuite cetăţenilor români. (...) E extraordinar să lucrezi cu ei. Sunt dispuşi să înveţe şi să se dezvolte. E excelent să lucrezi cu ei", a afirmat Ian Pearson.
CEO-ul Ford a mai spus că în acest moment costul cu transportul este mai mare în România decât în cea mai mare parte a vestului Europei şi a transmis Guvernului român să îşi respecte propriile angajamente.
"De când am venit în România, Ford a spus, ca de altfel toate companiile din sectorul auto, că dezvoltarea infrastructurii este importantă nu doar pentru afacerile din această ţară ci şi pentru atragerea de noi investitori. Există o diferenţă între promisiunile care au fost făcute (n.r. - de autorităţi) şi unde ne aflăm în acest moment. Nu suntem acolo unde am vrea să fim şi am spus asta clar Guvernului român. El s-a angajat la un plan clar de dezvoltare a infrastructurii, iar noi suntem în contact constant cu Executivul pentru a ne asigura că sunt respectate aceste termene. Mesajul din partea Ford, dar şi a celorlalte companii din sectorul auto este: noi ne respectăm anagajamentele pe care ni le-am asumat, autorităţile să îşi respecte şi ele propriile angajamente", a declarat Pearson.
Întrebat dacă în contextul anunţării acestei investiţii majore în fabrica de la Craiova conducerea Ford a avut noi discuţii cu autorităţile române, el a spus că au existat discuţii şi că reprezentanţii companiei au subliniat că vor ca Guvernul să îşi respecte angajamentele legate de dezvoltarea infrastructurii, prioritare fiind şoselele de centură din jurul oraşelor Balş şi Slatina, ca parte a drumui expres dintre Craiova şi Piteşti.
"De asemenea, toţi reprezentanţii industriei auto aşteaptă cu nerăbdare ca autostrada dintre Piteşti şi Sibiu să fie gata la termen. La fel de importantă este şi calea ferată dintre Craiova şi Timişoara şi Craiova şi Calafat. (...) Orice companie are un plan de afaceri şi priveşte spre viitor. Stabilitatea şi predictibilitatea din partea Guvernului sunt lucruri importante pentru noi. Întotdeauna sunt schimbări, schimbarea este un lucru bun, dar am vrea ca Guvernul român să spună clar care este planul său pentru viitor şi să se ţină de cuvânt", a adăugat CEO-ul Ford.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS