Scopul din spatele acestei initiative este depasirea in vanzari a rivalilor de la BMW si Audi, ca sa ajunga din nou pe primul loc.

Sedanurile de clasa C sunt cel mai bine vandut produs al companiei. Acum, acestea vor beneficia si de avantajele unor tehnologii mai avansate, specifice smartphone-urilor.

Mercedez C-Class costa 33.560 de euro, insa pretul este inaintea modificarilor pe care producatorul are de gand sa le faca. Noua varianta imbunatatita ar urma sa ajunga spre vanzare in martie, in Europa, in timp ce doritorii din China si SUA vor trebui sa mai astepte inca o jumatate de an, pana in septembrie.

Clientii de pe segmentul de lux sunt tot mai tineri, in special in pietele asiatice. Cauta tot mai multe dotari surprinzatoare. Noul C-Class este acum mult mai interesant”, spune Sarwant Singh, partener la firma de consultanta Frost & Sullivan, din Londra.

In timp ce exteriorul va ramane la fel, interiorul va suferi schimbari importante. Suprafetele de lemn vor deveni usor spongioase, ca sa dea impresia unei texturi mai bogate, display-ul se va mari la o diagonala de 8,4 inci si masina va beneficia de un sistem de sunet Burmester.

As putea sa traiesc in masina asta. Noul C-Class este mai bun sub orice aspect. Mai exista insa loc si pentru alte imbunatatiri”, spune directorul de vanzari al companiei, Ola Kaellenius, intr-un interviu acordat Stuttgart si preluat de Bloomberg.

Sedanul, care aduce 25% din incasarile Mercedes, ar mai putea avea si o grila cromata, ca parte a unui pachet exclusivist de 1.250 de dolari.

Display-ul, situat undeva la nivelul capului, va avea functii asemanatoare unei tablete. Va proiecta viteza si instructiuni de navigare pe parbriz, ca sa inlature pericolul de distragere a atentiei, in timp ce touchpad-ul vibreaza ca sa il anunte pe conducator ca i-au fost inregistrate comenzile. Tehnologia disponibila pe clasa S de la Mercedez, se va regasi acum si pe mai ieftinele modele de clasa C.

Mercedes-Benz, al treilea mare producator de automobile de lux la nivel mondial, va mari programul de lucru, de anul viitor, pentru a satisface cererea pentru noile modele, mai scrie Bloomberg. Pentru a creste productia de automobile clasa S, angajatii fabricii de asamblare din Sindelfingen, Germania, au acceptat sa prelungeasca schimburile cu 74 de minute pe zi, in 2014, dupa ce au mai adaugat 30 de minute in acest an, a anuntat in decembrie grupul Daimler, compania mama a Mercedes-Benz.