"Este foarte important pentru noi sa avem acces cat mai facil catre frontiera din Arad si este o prioritate pe care am comunicat-o Guvernului. Conform calculelor noastre, am economisi 30 de euro pe vehicul, daca ar exista autostrada (de la fabrica la granita, n.r.). In acelasi timp, putem spune ca 30 de euro nu sunt nici mult, nici putin, exista si alte elemente de luat in calcul pentru competitivitatea noastra, iar deocamdata vorbim despre costurile salariale, care trebuie mentinute la un anumit nivel, pentru ca altfel uzina din Tanger (Maroc), care este o uzina noua, devine din ce in ce mai performanta si poate fi pusa in comparatie cu cea din Mioveni. Noi ne dorim ca uzina din Mioveni sa ramana in fata celei din Tanger", a declarat Maure, la o intalnire cu presa. 

El a afirmat ca grupul francez Renault nu are deocamdata intentia de a parasi Romania, unde este prezent de 15 ani, dar pe de alta parte, in contextul in care fabrica din Maroc devine din ce in ce mai competitiva, este important ca Romania sa-si pastreze la randul ei competitivitatea pentru a putea exporta catre pietele din vestul Europei. 

In prezent, producatorul auto are un flux rutier zilnic de 350 de camioane dinspre Mioveni catre granita si invers, a mai spus directorul general pentru Dacia si Renault Romania. 

Presedintele Traian Basescu a declarat recent ca nefinalizarea Coridorului IV paneuropean de transport va duce la pierderea asamblarii de la Pitesti, la uzinele Dacia, care deja extinde uzina din Maroc.  Basescu a spus ca Romania va pierde foarte multe investitii daca nu finalizeaza Coridorul IV, iar Dacia este ceva "sigur". 

In replica, premierul Victor Ponta a declarat ca afirmatia presedintelui reprezinta o "inconstienta sinistra, o tampenie", adaugand ca a fost asigurat chiar de seful grupului Renault de continuarea investitiilor.

Ulterior, grupul francez a transmis ca nu vrea sa paraseasca Romania, unde a investit peste 2 miliarde euro, dar evolutia infrastructurii este determinanta pentru proiectele viitoare.