Masinile ieftine, "made in China" se vand ca painea calda
Fie recesiunea cat de grea, tot noua trebuie sa fie masina mea, gandesc unii dintre romani si iau apoi drumul showroomului. Pe asa vremuri nu le ajung banii pentru branduri consacrate, asa ca se intereseaza de modele ieftine si, mai nou, de masinile din China copiate dupa marci cunoscute.
Un showroom din Bucuresti a reusit sa vanda de la inceputul anului 70 de masini. Asta in timp ce in 2009 a dat 90 de bucati. Secretul - nu comercializeaza decat automobile pana in 10.000 de euro.
De fapt, se vinde orice este ieftin chiar si masini cu nume ciudate aduse din China. Un dealer a reusit sa indeplineasca dorinta romanului de a avea la jumatate de pret, adica 20.000 de euro, un model foarte cunoscut la peste 40.000 de euro.
Importatorul spune ca vinde copii chinezesti ale autoturismelor europene. Majoritatea romanilor care isi cumpara un astfel de vehicul schimba apoi sigla cu una originala, spun comerciantii.
Dar atentie! Masinile ieftine mai ascund de multe ori si intretinere scumpa. Pe urma, reviziile sunt mai scumpe. Un pret mic la achizitie trebuie recuperat prin pret mare la intretinere.
Masinile ieftine nu au salvat insa piata. Potrivit Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de autoturisme, in luna mai, numarul de automobile noi vandute in Romania a crescut usor fata de aprilie. Cu aproximativ 500 de unitati. 20% mai putine in comparatie cu mai 2009.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS