Masini inchiriate pe banii companiilor de asigurare!Video!
De asta ar putea beneficia soferii care asteapta cu autoturismele in service mai mult de 10 zile. Masura este ceruta de deputati, dar asiguratorii au si un raspuns pentru intarzierea reparatiilor: tot mai multi clienti isi lovesc singuri automobilul, apoi cer despagubiri.
De aproape 1 an, un client priveste neputincios la masina lui devenita acum un morman de fiare. Desi politia rutiera nu l-a gasit vinovat, asteapta acordul companiei de asigurari, pentru inceperea reparatiilor.
"Face omul toate eforturile ca sa isi cumpere masina si apoi trebuie sa o cumpere a doua oara pentru firma de asigurari care nu vrea sa o despagubeasca", spune Ion Lupsa, asigurat.
Radu Soponar, administratorul service-ului confirma situatia:
"Exact peste 2 luni de zile va fi un an de cand masina este in aceeasi stare, cu devizul intocmit, cu nota de comanda facuta, dar fara acordul de a incepe reparatia"
Pentru ca aceste situatii sa nu se mai repete, deputatii propun Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor ca firma de asigurari sa suporte chiria unei masini pe toata durata investigarii unei posibile fraude.
"In cazul in care doresc sa faca investigatii aprofundate, sa-si asume si ei riscul platii inchirierii unei masini pentru clientul asigurat", propune Cristian Muntean, presedinte Asociatia Service-urilor Independente.
Pe de alta parte, Cristian Constantinescu, presedinte Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare argumenteaza:
"Ganditi-va ca fiecare societate de asigurare ar trebui sa isi creeze o flota de autovehicule. Este un cost substantial care nu poate fi acoperit astfel decat prin majorarea primei de asigurare".
Asiguratorii spun ca multi isi declara masinile lovite, mai ales ca valoarea lor a scazut.
"Tentatia poate fi mare pentru unii de a obtine diferenta dintre suma asigurata pe polita si valoarea reala a masinii din momentul accidentului", spune Madalin Rosu, sef serviciu daune companie de asigurari.
Asiguratorii avertizeaza ca un caz dovedit de fraude poate fi inaintat instantei, fiind considerat o tentativa de inselaciune.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS