Inconstienta! Un sfert din masinile din Romania au defectiuni la directie si la frane!
Criza ne-a invatat sa strangem cureaua, insa pentru unii economia a ajuns sa semene cu inconstienta. Un sfert dintre masinile care circula pe drumurile publice au probleme grave la sistemele de directie si franare pentru ca nu mai sunt duse la revizii. O dovedesc controalele zilnice din trafic ale Registrului Auto Roman (RAR). Inspectorii spun ca mii de masini sunt intr-o stare atat de proasta, incat prezinta pericol iminent de accident.
In momentul in care directia sau franele nu mai merg, nu doar soferul sau pasagerii sunt in pericol, ci si orice alt coleg de trafic. O informatie care ne pune pe ganduri este ca doua treimi dintre masinile oprite la controlul tehnic prezinta nereguli.
Cele mai frecvente abateri inregistrate sint proasta functionare a dispozitivelor de iluminare si semnalizare, rugina, sudura sau avarii la piese importante de caroserie, pneuri uzate sau jocuri anormale in mecanismul de directie. De departe, cele mai periculoase sunt considerate defectiunile sistemului de frinare.
Zilnic, politistii si inspectorii RAR au ajuns sa opreasca sute de autoturisme care... bat la ochi ori suna ciudat. Doua din trei au probleme mari.
Starea tot mai proasta a parcului auto national se vede cu ochiul liber. Dupa anii de crestere economica, vanzarea autoturismelor noi a scazut dramatic, iar varsta medie a masinilor romanilor a urcat din nou la peste 10 ani. Prin comparatie, vesticii isi innoiesc masinile de trei ori mai des. Cifra valabila, e drept, pana sa-nceapa recesiunea.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS