Maserati nu mai face fata cererii pentru modelele Ghibli si Quattroporte. Producatorul de masini lux vrea sa dubleze reteaua de dealeri
Producatorul italian de masini de lux Maserati, parte a grupului Fiat, vrea sa-si dubleze reteaua de dealeri pana in 2015, la circa 500, pentru a face fata cererii ridicate pentru modelele Ghibli si Quattroporte ale companiei.
"Sunt necesare pentru a face fata cererii", a declarat directorul general al Maserati, Harald Wester, intr-un interviu acordat Bloomberg la o expozitie organizata de companie pentru a sarbatori 100 de ani de existenta, scrie Mediafax.
Investitiile Fiat in brandul Maserati sunt parte a unei strategii care vizeaza cresterea vanzarilor de masini de lux produse de grup in Italia, astfel incat sa revina pe profit in Europa.
Fiat are ca obiectiv cresterea de aproape cinci ori a vanzarilor Maserati pana in 2018, la 75.000 de masini. Livrarile din acest an vor atinge pana la sfarsitul lunii iunie 15.400 de unitati, nivelul inregistrat pentru intreg anul trecut, a spus Wester.
"Ritmul de crestere justifica investitiile de pana acum si ne da incredere pentru noi investitii si noi proiecte", a spus Wester.
Maserati vrea sa-si creasca veniturile de peste trei ori, la 6 miliarde de euro pana in 2018, odata cu introducerea de noi modele, printre care primul SUV al brandului si masina sport Alfieri. Cea mai ieftina masina Maserati este in prezent modelul Ghibli, de 66.900 de dolari.
Mai multe despre:
#Maserati#masini de lux
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS