Mai multe Dacii în Franța. Înmatriculările de autoturisme noi pe cea mai mare piața pentru marca românească au depășit 14%, în ianuarie
Uzina Dacia Mioveni, Duster
Înmatriculările de autoturisme Dacia noi, în Franţa, au înregistrat în ianuarie o creştere de 14,3% în ritm anual, la 9.888 unităţi, arată datele publicate de Comitetul Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA), preluate de Agerpres.
Livrările principalelor grupuri franceze, PSA Peugeot Citroen şi Renault, au urcat luna trecută cu 18,5%, respectiv cu 2,9%. Vânzările grupului Daimler au crescut cu 35,9%, în timp ce Ford şi grupul Volkswagen au raportat un declin de 2,6%, respectiv 14,3%.
Pe ansamblu, piaţa auto franceză a înregistrat, în ianuarie, un avans de 2,5%, fiind înmatriculate 156.851 de autoturisme noi.
Franţa rămâne a treia mare piaţă auto din Uniunea Europeană (UE), în urma Germaniei şi Marii Britanii, dar înaintea Italiei şi Spaniei.
Anul trecut, vânzările pe piaţa auto franceză au crescut cu 4,74%, la 2,11 milioane de vehicule, datorită îmbunătăţirii perspectivei economice şi a noilor modele lansate. A fost al treilea an consecutiv în care s-a înregistrat o creştere solidă a înmatriculărilor de autoturisme noi pe piaţa auto franceză, după un avans de 5,1% în 2016 şi de 6,8% în 2015.
Grupul Renault a raportat o creştere a livrărilor de 3,1% în 2017, în timp ce brandul Dacia a înregistrat, anul trecut, un avans al vânzărilor de 6,6%.
Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS