Luxul se vinde bine. Bugatti a găsit, anul trecut, cumpărători pentru toate modelele produse, cu prețuri între 2,5 și 5 mil. euro bucata
Bugatti Chiron
Toţi constructorii auto au început să lanseze modele hibride sau electrice, însă constructorul francez Bugatti rămâne un caz aparte, rămânând fidel modelelor super-sportive cu motoare pe benzină.
"Anul 2019 a fost unul excelent pentru Bugatti, cel mai bun de după 1998 în termeni de cifră de afaceri, livrări şi rezultate", subliniază directorul general Stephan Winkelmann.
În total, 81 de automobile au ieşit de pe porţile atelierului de la Molsheim (Alsacia) anul trecut. Cele 450 de exemplare din modelul Chiron care sunt în circulaţie sau în producţie (la un preţ de 2,5 milioane euro pe bucată, fără taxe) şi cele 40 de exemplare din modelul următor Divo (la un preţ de cinci milioane euro pe bucată) şi-au găsit deja cumpărător.
Pentru moment nu este avut în vedere un Bugatti electric sau hibrid. "Pentru următorii zece ani, doar motorul W16 este la înălţimea emoţiile şi pasiunilor aşteptate de clienţii hypercarurilor noastre. W16 este cel mai bun motor posibil", insistă Stephan Winkelmann, potrivit Agerpres.
Cu toate acestea, constructorul care face parte din grupul Volkswagen vrea să dea un exemplu în materie de mediu. Ţinând cont de producţia sa mică, marca de la Molsheim este în măsură să compenseze în totalitate emisiile sale de CO2.
"Bugatti are foarte multă vizibilitate. Este deci important să facem acest demers, să fim un exemplu pentru industrie. Este ma mult decât o chestiune de imagine, este responsabilitatea noastră", spune Stephan Winkelmann.
În prezent la nivel mondial există mai puţin de 700 de automobile Bugatti în circulaţie iar modele luxoase Veyron sau Chiron nu ies prea des pe şosea având în vedere că proprietarului unui Bugatti deţine, în medie, 42 de automobile. În consecinţă, automobilele sportive produse la Molsheim rulează în medie abia 1.200 de kilometri pe an.
"În 2018 aceasta a reprezentat 1.280 echivalent de CO2 emise de Bugatti şi clienţii săi", precizează Christophe Piochon, director de producţie la Bugatti.
Pentru a compensa această poluare, marca a demarat diferite acţiuni precum achiziţionarea de parcele din pădurea amazoniană pentru a evita defrişarea şi replantarea a peste 4.000 de arbori în pădurile devastate de insecte în Alsacia. Uzina a trecut de asemenea la biogaz şi electricitate verde.
Mai multe despre:
#Bugatti#masini de lux
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS