Lumea nu este pregatita pentru masinile electrice. General Motors suspenda productia de Chevrolet Volt
General Motors (GM) suspenda productia modelului electric Chevrolet Volt din cauza vanzarilor slabe. Un purtator de cuvant al companiei a declarat ca GM nu va mai fabrica Volt incepand din 19 martie si pana in 23 aprilie, trimitand in concediu cei 1.300 de angajati ai fabricii din Detroit, scrie Huffngton Post.
Modelul Volt a fost lansat cu surle si trambite la sfarsitul anului 2010, dar inca de atunci s-a impotmolit pe drum.
Vanzarile au fost mult mai mici decat se astepta, iar reputatia masinii a fost zdrobita de o investigatie legata de un posibil risc de incendiu.
Un alt motiv ar fi pretul destul de mare – 41.000 de dolari, la care se adauga si o taxa impusa de stat de 7.500 de dolari.
Preturile in continua crestere la carburanti ar fi trebuit sa duca la o explozie a vanzarilor de modele Volt, dar exista in piata si masini mai ieftine cu consum mic.
GM a vandut 7.671 de masini electrice anul trecut, in conditiile in care tinta era de 10.000. Pentru acest an nu a mai anuntat niciun obiectiv, dupa ce a vandut 603 masini in ianuarie si 1.023 in februarie.
“Faptul ca GM are, acum, un surpuls din acest model arata ca nu exista cerere puternica pentru acest tip de autovehicule”, a declarat Lacey Plache, sef al departamentului auto la Edmunds.com.
Purtatorul de cuvant al GM, Chris Lee, a declarat ca este o inchidere temporara a liniei de asamblare, necesara pentru a alinia cererea cu productia.
Citeste si:
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS