Londra, oras de pe Marte. Aproape 1 mld. euro pentru un proiect colosal. Romanii vor avea si ei acces la minunea care trece prin tot orasul
Thames Deckway va fi cea mai rapida banda de transport.
River Cycleway Consortium si firma de arhitectura Arup (care are in CV Opera din Sidney) vor sa lege Cannary Wharf de Bettersea (sud) printr-un drum "plutitor" pe care vor circula doar biciclistii.
Proiectul costa 750 mil. euro si e in discutie deocamdata. Arhitectii au ajuns in faza materialelor pe care le vor folosi. Se gandesc sa fie cat mai eco-friendly.
Platforma o sa aiba rampe speciale de acces, chioscuri cu mancare si senzori care relationeaza cu satelitii si astfel ajung informatii despre vreme si trafic la biciclisti.
Dezvoltatorii proiectului au calculat un bilet de 2 euro/calatorie ca sa ascopere costurile pe termen mediu-lung. Vor fi 200 de puncte de acces pentru maximum 12.000 de biciclisti pe cei aproximativ 11 km si prima faza a dezvoltarii inseamna 4 km.
O ruta completa dus-intors ia o ora pentru un biciclist experimentat.
In doi ani ar trebui sa se ajunga la final cu toata constructia.
Pana acum au mai fost astfel de proiecte si toate avantajele (grad mai mic de poluare, oameni mai sanatosi, trafic lejer, siguranta biciclistilor) s-au lovit de o problema mare pe Tamisa: costurile foarte mari.
Idei foarte bune au fost si in Canada, unde arhitectul Chris Hardwicke a propus niste tuneluri din sticla in Toronto prin care sa circule biciclistii ca sa fie protejati de masini. Si in Australia a fost un proiect de “autostrada” suspendata abandonat din lipsa de bani. In Eindhoven (Hovenring) si Copenhaga, comunitatea si comunitatile de biciclisti au reusit sa construiasca un rond la inaltime si autostrazile rapide (drumurile propriu-zise plus alte inginerii si utilitati care ii ajuta pe bicicilisti sa faca distantele foarte rapid).
Thames Deckway este un proiect care are sanse sa iasa si datorita primarului Boris Johnson – mare fan al bicicletelor si constient ca populatia Londrei va creste cu 12% in urmatorii 10 ani. Acum este de 8.5 mil. Totodata este prevazuta si o crestere a turismului datorita acestui proiect.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS