Japonia se alătură țărilor care vor să interzică vânzarea mașinilor cu motoare diesel și pe benzină. De când se va aplica interdicția
Tokyo
Japonia intenţionează să interzică vânzarea de autovehicule noi echipate cu motoare care funcţionează cu benzină sau motorină începând de la mijlocul anilor 2030, în cadrul eforturilor care vizează atingerea neutralităţii climatice până în 2050, au anunţat joi mai multe media locale.
Guvernul japonez şi producătorii de vehicule ar fi în discuţii cu privire la acest proiect care ar urma să fie aplicat la mijlocul anilor 2030 şi ale cărui detalii ar putea fi anunţate încă de săptămâna viitoare, susţine cotidianul Mainichi.
La rândul său, postul public de televiziune NHK a informat că Ministerul japonez al Industriei analizează introducerea obligativităţii ca toate noile vehicule să fie vehicule electrice, adăugând că Ministerul va finaliza o ţintă oficială după discuţiile cu un panel de experţi în perioada următoare, scrie Agepres.
Premierul nipon Yoshihide Suga s-a angajat în luna octombrie că Japonia îşi va reduce la zero emisiile de carbon până în 2050, astfel încât marii constructori auto niponi trebuie să îşi pregătească strategii vizând limitarea emisiilor de CO2.
Exceptând Marea Britanie, unele părţi din SUA şi Canada, Norvegia şi Germania, nu există planuri vizând introducerea de restricţii pentru automobilele care utilizează combustibili fosili. Uniunea Europeană ar urma să decidă în cursul acestei luni cu privire la noi restricţii.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS