Inmatricularile Dacia in Franta si Spania au crescut considerabil in primele doua luni ale anului!
Inmatricularile de autoturisme noi Dacia din Franta au inregistrat in primele doua luni cel mai puternic avans la nivel local, de 118%, comparativ cu perioada similara din 2009, la 14.761 masini, pe o piata in crestere cu 16%, potrivit Asociatiei Constructorilor Francezi de Automobile. De acelasi succes s-a bucurat Dacia si in Spania, unde inmatricularile au cresacut de peste doua ori in primele luni ale anului.
Pe segmentul autoturisme, in primele doua luni ale acestui an Dacia a avut in Franta o cota de piata de 4,2%, fata de 2,2% in perioada similara din 2009.
In februarie 2010, numarul de inmatriculari noi de autovehicule Dacia destinate pasagerilor s-a situat la 7.199, comparativ cu 3.364 unitati in aceeasi luna din 2009, ceea ce a asigurat constructorului auto o cota de piata de 4%. In februarie 2009, cota de piata era de 2,2%.
Constructorul auto cu cele mai multe inmatriculari noi in Franta este, insa, PSA Peugeot Citroen (118.249, in crestere cu 19,6%). Grupul detine o cota de piata de 33,7%.
In total, in Franta au fost fost inmatriculate 351.404 de autoturisme noi in ianuarie-februarie.
Pe de alta parte, Asociatia Spaniola a Producatorilor de Autovehicule si Camioane a anuntat ca inmatricularile de autoturisme Dacia in Spania au crescut de peste doua ori in primele doua luni ale anului, la 2.625 de unitati
In ianuarie-februarie 2009 au fost inmatriculate in Spania 1.176 modele Dacia.
Marca romaneasca ocupa pozitia a 17-a in functie de numarul inmatricularilor in primele doua luni ale anului, dintr-un total de 65 de constructori, potrivit unui raport al asociatiei.
In ianuarie, Dacia se plasa pe locul al 19-lea, din 59 de producatori.
Cititi mai multe stiri despre Dacia pe www.mediafax.ro!
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS