Ingineriile financiare din spatele privatizarii ARO
Ingineriile financiare din spatele privatizarii ARO se tes si astazi, la 6 ani dupa falimentarea uzinei din Campulung Muscel. Statul roman a pierdut totul: fabrica, masini, plus un oras intreg, intrat in somaj. Si de parca n-ar fi de ajuns, acum tot statul este, pe cale sa le plateasca aproape 14 milioane de dolari celor care au preluat ARO si n-au fost in stare sa-l reporneasca. Intreaga poveste o puteti afla Duminica la "Romania, te iubesc!".
In urma cu cateva saptamani, la "Romania, te iubesc!" ati putut urmari dezastrul de la ARO. Ati vazut cum a fost pusa pe butuci singura masina romaneasca de teren.
"Romania, te iubesc!" a continuat sa investigheze felul in care statul a pierdut unul dintre cele mai importante branduri romanesti. John Perez, cel care a cumparat ARO pe o suma derizorie, incearca sa obtina de la statul roman aproape 14 milioane de dolari pentru investitii pe care de fapt nu le-a facut niciodata.
Indignare si neputinta, asta au simtit muscelenii de cand Aro a fost pus ape butuci. Si acum, dupa mai bine de 6 ani de cand a intrat in faliment, John Perez cel care a cumparat fabrica cu doar 150.000 de euro, incearca sa scoata de la statul roman cateva milioane.
La tribunal se desfasoara ultimele secvente dintr-un film tragic pentru romani. Saptamana aceasta a fost o noua runda in instanta. Avocatul platit de AVAS a cerut o amanare, dar a refuzat sa poarte o discutie despre subiectul ARO in dosarul pentru care a fost angajat de Autoritatea pentru Valorificarea activelor Statului.
In schimb, avocatul celor de la Global Vehicles este relaxat. La aceasta ora, clientul sau nu trebuie sa-i dea ceva statului roman, dimpotriva, trebuie sa primeasca bani.
Dar nu sunt singurele sume cerute si primite de investitorul problema. Despre ce bani este vorba si care au fost persoanele implicate in semnarea contractului de privatizare de la ARO, aflati duminica, la "Romania, te iubesc!".
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS