Reprezentantul Honda pe plan local mizeaza pe o crestere avanzarilor de masini de 10% in acest an, pe fondul strategiei de marketing si imagine a companiei, potrivit coordonatorului de vanzari al importatorului, Florin Niţă.

"Pana in acest an ne-am bazat pe constructia structurii Honda in Romania si dezvoltarea de parteneriate, ceea ce a insemnat partea de hardware. Incepand din acest an vom pune in aplicare strategia de marketing si imagine pregatita, respectiv partea de software. Aceasta, impreuna cu experienta unui an de criza vor fi factorii unei cresteri a vanzarilor cu 10% fata de anul trecut", a spus Nita.

Vanzarile Honda in Romania au scazut anul trecut cu 61%, la 986 de unitati.

Din totalul de masini Honda livrate in 2009, 14 unitati au fost modele hibrid, respecitv cinci Honda Insight si noua Honda Civic Hybrid.

"La noi in aara, notiunea de masina hibrid este foarte putin cunoscuta, insa estimam ca in trei ani cererile vor ajunge la un nivel important, iar peste cinci ani aceste modele vor fi foarte populare", a adaugat reprezentantul Honda Trading Romania.

Importatorul marcii japoneze va aduce anul acesta pe piata o varianta facelift si cu imbunatatiri la interior a modelului CR-V si noul hibrid CR-Z.

Honda are din 2006 reprezentanta proprie in Romania, prin Honda Trading Romania, care a preluat activitatea de import de la Carpati Motors, firma care a devenit dealer al importatorului.