Google intareste proiectul masinii autonome. Il aduce in bord pe fostul sef Ford Alan Mullaly
Google, operatorul celui mai utilizat motor de cautare din lume, l-a numit in board pe fostul director general al Ford Alan Mulally, dobandind astfel experienta unuia dintre cei mai respectati profesionisti din industria auto in proiectul companiei de a dezvolta o masina autonoma.
Mulally, 68 de ani, a fost numit la 9 iulie in noul post, potrivit Bloomberg, transmite Mediafax.
Fostul director Ford va primi un pachet initial de actiuni Google in valoare de 1 milion de dolari, titluri in valoare de 350.000 de dolari anual, precum si decontarea unor cheltuieli in valoare de 75.000 de dolari pe an.
Numirea in board a lui Mullaly vine la mai putin de doua luni dupa ce gigantul IT a prezentat prototipul unei masini autonome, despre care General Motors a afirmat ca ar putea deveni "o amenintare serioasa" pentru industria auto.
Mulally a demisionat din functia de director al Ford la 1 iulie, cu sase luni mai devreme decat se anticipa, pentru a-i face loc succesorului sau, Mark Fields. Fostul director al Ford a fost luat in calcul si pentru postul de sef al Microsoft, functie ocupata in cele din urma de Satya Nadellal.
"Este o miscare inspirata. Mullaly are mult de oferit Google. Este un inginer al inginerilor, cu o intuitie considerabila in privinta inovatiei produselor de consum. Acesta este un semnal prin care Google ne transmite ca nu exista limite la ceea ce vrea sa faca", a declarat Jeffrey Sonnenfeld, decan asociat la Scoala de Management a Universitatii Yale.
Mullaly s-a alaturat Ford in 2006 de la producatorul de avioane Boeing si este creditat cu succesul revenirii producatorului auto american, prin utilizarea la scara globala a modelelor de autovehicule ale companiei, reducerea costurilor si dezvoltarea de masini cu un consum mai redus.
Google a anuntat la 27 mai ca intentioneaza sa produca cel putin 100 de masini autonome, pentru teste. Masinile, cu doua locuri, vor avea o viteza maxima de 25 de mile (40 de kilometri) pe ora si vor fi lipsite de volan, frane si pedala de acceleratie. Pana in prezent, Google a testat tehnologia masinilor autonome folosind autovehicule produse de companii auto, printre care Toyota.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS